Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 uff.. nei.. hvorfor kunne du ikke bare fått tak i en nyere 242 da? Syns det er litt synd jeg.. men men, din bil, du må jo gjøre som du selv vil med den.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 uff.. nei.. hvorfor kunne du ikke bare fått tak i en nyere 242 da? Syns det er litt synd jeg.. men men, din bil, du må jo gjøre som du selv vil med den.. :) er det noe problemer? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Fete farger: * Ferrarri rød * Sølv metallic * Sort blank * En av mange - British Racing Green * Saffran (c70) * Veldig mørk blå * Grønn metallic (sjelden!) * Hvit? Det er jo fett også! (på 242) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ble utrolig pent etter du bytta fronten!! Helt klart den du bytta til som er den peneste på 242. cheers Svart met? Kan jo lakke noe alla som på bildet, men det blir kankskje litt for "Bang! Her er jeg" som en tidligere her i tråden nevnte? Evnt. lakkere i én eller annen farge og klistre på div. merker så den blir noe lik Gr.A bilene :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ble utrolig pent etter du bytta fronten!! Helt klart den du bytta til som er den peneste på 242. cheers Svart met? Kan jo lakke noe alla som på bildet, men det blir kankskje litt for "Bang! Her er jeg" som en tidligere her i tråden nevnte? Evnt. lakkere i én eller annen farge og klistre på div. merker så den blir noe lik Gr.A bilene :D Du, det der tror jeg er RIIIMELIG vanskelig. Har sett en etterligning (kom opp i en tråd her før) og den så RIMELIG jalla ut :P den bilen du limte inn bilde av, er dog. fetere enn fetest! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Du, det der tror jeg er RIIIMELIG vanskelig.Har sett en etterligning (kom opp i en tråd her før) og den så RIMELIG jalla ut :P den bilen du limte inn bilde av, er dog. fetere enn fetest! Joda, men en proff lakkerer har da vel ikke problemer med noe sånt. Jeg så også bilde av en meget dååårlig etterlikning for en stund, og ja, det ser helt jævlig ut. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Joda, men en proff lakkerer har da vel ikke problemer med noe sånt. Jeg så også bilde av en meget dååårlig etterlikning for en stund, og ja, det ser helt jævlig ut. en proff lakkerer, tar sikkert 40.000 for det der, vel? :P Jeg for min del, skal ha min bil original grønn.. Etter jeg fikk på blanke felger, var den mye fetere med en gang. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 en proff lakkerer, tar sikkert 40.000 for det der, vel? :P Jeg for min del, skal ha min bil original grønn.. Etter jeg fikk på blanke felger, var den mye fetere med en gang. Hehe..billig er det nok ikke nei, men gud så rått da. I tilleg får han jo et utseende på bilen som nesten ingen andre har! :respect Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg funderer også en del på kox går, noen som har no bilder av kox grå 240? tror det kunne blitt kult.. tror nesten jeg snart må oppdatere denna tråden til no prosjekt tråd eller noe jeg :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 syns denne grå fargen som satt på mange av de orginale 240 turbo bilene er fin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 andre siden av landet ja, men jeg kommer fra tysvær jeg da ;) kunne jo vært fett og lina opp 2 nesten identiske biler også ;) Haha! Er du Tysværbu faktisk.. :hello: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe, er vel det da ja ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 åssen innpress er de compo felgene dine egentlig? hehe..... ET11, samma som du har ;) hvordan det? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hvordan går det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 syns denne grå fargen som satt på mange av de orginale 240 turbo bilene er fin.. Er ikke det min farge?! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg