Gå til innhold

Se hva som skjer (modem warning)

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble utrolig pent etter du bytta fronten!! Helt klart den du bytta til som er den peneste på 242. cheers

Svart met?

Kan jo lakke noe alla som på bildet, men det blir kankskje litt for "Bang! Her er jeg" som en tidligere her i tråden nevnte? Evnt. lakkere i én eller annen farge og klistre på div. merker så den blir noe lik Gr.A bilene :D

Volvo240TIC.jpg

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig pent etter du bytta fronten!! Helt klart den du bytta til som er den peneste på 242. cheers

Svart met?

Kan jo lakke noe alla som på bildet, men det blir kankskje litt for "Bang! Her er jeg" som en tidligere her i tråden nevnte? Evnt. lakkere i én eller annen farge og klistre på div. merker så den blir noe lik Gr.A bilene :D

Volvo240TIC.jpg

Du, det der tror jeg er RIIIMELIG vanskelig.

Har sett en etterligning (kom opp i en tråd her før) og den så RIMELIG jalla ut :P

den bilen du limte inn bilde av, er dog. fetere enn fetest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det der tror jeg er RIIIMELIG vanskelig.

Har sett en etterligning (kom opp i en tråd her før) og den så RIMELIG jalla ut :P

den bilen du limte inn bilde av, er dog. fetere enn fetest!

Joda, men en proff lakkerer har da vel ikke problemer med noe sånt. Jeg så også bilde av en meget dååårlig etterlikning for en stund, og ja, det ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men en proff lakkerer har da vel ikke problemer med noe sånt. Jeg så også bilde av en meget dååårlig etterlikning for en stund, og ja, det ser helt jævlig ut.

en proff lakkerer, tar sikkert 40.000 for det der, vel? :P

Jeg for min del, skal ha min bil original grønn.. Etter jeg fikk på blanke felger, var den mye fetere med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en proff lakkerer, tar sikkert 40.000 for det der, vel? :P

Jeg for min del, skal ha min bil original grønn.. Etter jeg fikk på blanke felger, var den mye fetere med en gang.

Hehe..billig er det nok ikke nei, men gud så rått da. I tilleg får han jo et utseende på bilen som nesten ingen andre har! :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...