Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 God dag! Lurte på noen mål på en 90fanger, fram i første omgang. Det jeg lurer på er, hvor bred er den innvendig? hvor langt bakover går den fra innvendig-front til bakkant mot skjerm ? Hvis dere ikke forstår, skal jeg prøve å lage noen paint-bilder. Trenger bare å være ca-mål.. Mye fint i plastikk, så man kan lage litt forskjellige ting selv også.. ;) og mens vi er inne på det, hvor får jeg tak i ny/billig 90fanger? Takker for svar.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 kan ta mål til deg imårra jeg..orker ikke stikke ned i garasjen nå :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Autospar selger..http://www.autospar.no hvis du skal ha hele settet.. Ellers er jo dette noe du finner fort på høggern, eller noen her på forumet har noe liggende.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ok. Mål i morgen hørtes fint ut! :) Takk på forhånd.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hm. Er det forskjell på 90-fangerne? Er det forskjellig utseende, mener jeg.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ingen forskjell i utseende nei, men noen gjør om utseendet litt selv,ved å feks fjerne blinklyshullene og lignende. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Okaj. Får prøve med standard look først, også "utvide horisonten" etterpå.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 vwpower, fikk du målt idag? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hm. Er det forskjell på 90-fangerne? Er det forskjellig utseende, mener jeg.. Det kan være små forskjeller på 90'fangere.. Blant annet: Hull for grøftelys. Lepper (GTI, Vr6 osv.) Om du skal kjøpe 90'fangersettet fra Autospar, vær obs på at blinklys og grøftelys ikke følger med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Kjører ikke du Volvo, Gulbrandsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det kan være små forskjeller på 90'fangere..Blant annet: Hull for grøftelys. Lepper (GTI, Vr6 osv.) Om du skal kjøpe 90'fangersettet fra Autospar, vær obs på at blinklys og grøftelys ikke følger med.. Kjøper du 90-fangere uorginalt er det ikke hull til spredere uansett mener jeg. Dette må du kutte til selv. Gti er vel også stort sett den leppa som leveres, men kan bestilles med gl-leppa noen steder. Vet ikke om du skal bruke fangerne på Golf, Gullbrandsen, men må si at en strøken Golf med små fangere er ofte penere enn en med 90-fangere.. Min smak da.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 vwpower, fikk du målt idag? :) Sorry, litt sein å legge ut.. Men noen kjappe ca-mål sa meg dette: Foran: Bredde 138 cm Dybde 34 cm Bak: Bredde 146 cm Dybde 26 cm Håper dette var til litt hjelp ;) Nøyere mål kan bestilles :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Takk! Skal ut å måle og styre litt i morgen. Ca-mål fungerer MER enn bra nok.. :) Joda, kjører Volvo.. Men syns at 90-fangeren til golf er penere enn min, og da får jeg kanskje modda den dit.. Vi får se hva det blir til! :) Takk for alle innlegg! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Er ikke golf en del smalere enn volvo? Før du går til innkjøp ville jeg bedt photoshop folka her på forumet om å lege en mod med bilen din og 90-fangere.. Er litt usikker på om det blir fint egentlig. Men tøft hvis du gjorde det.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 tror det blir helt greit, er ikke på jakt etter ett "sykt" utseende.. Men kan jo la de lage en mod.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg