Gå til innhold

90fangere, lurer på noen mål

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

God dag! Lurte på noen mål på en 90fanger, fram i første omgang.

Det jeg lurer på er, hvor bred er den innvendig?

hvor langt bakover går den fra innvendig-front til bakkant mot skjerm ?

Hvis dere ikke forstår, skal jeg prøve å lage noen paint-bilder.

Trenger bare å være ca-mål.. Mye fint i plastikk, så man kan lage litt forskjellige ting selv også.. ;)

og mens vi er inne på det, hvor får jeg tak i ny/billig 90fanger?

Takker for svar.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være små forskjeller på 90'fangere..

Blant annet:

Hull for grøftelys.

Lepper (GTI, Vr6 osv.)

Om du skal kjøpe 90'fangersettet fra Autospar, vær obs på at blinklys og grøftelys ikke følger med..

Kjøper du 90-fangere uorginalt er det ikke hull til spredere uansett mener jeg. Dette må du kutte til selv. Gti er vel også stort sett den leppa som leveres, men kan bestilles med gl-leppa noen steder.

Vet ikke om du skal bruke fangerne på Golf, Gullbrandsen, men må si at en strøken Golf med små fangere er ofte penere enn en med 90-fangere.. Min smak da..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Skal ut å måle og styre litt i morgen. Ca-mål fungerer MER enn bra nok.. :)

Joda, kjører Volvo.. Men syns at 90-fangeren til golf er penere enn min, og da får jeg kanskje modda den dit.. Vi får se hva det blir til! :)

Takk for alle innlegg! :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke golf en del smalere enn volvo? Før du går til innkjøp ville jeg bedt photoshop folka her på forumet om å lege en mod med bilen din og 90-fangere.. Er litt usikker på om det blir fint egentlig. Men tøft hvis du gjorde det..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider