Gå til innhold

Samlebestilling Supersport, Weitec og H/R gewinde

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjører i gang en samlebestilling på Gewinde siden jeg skal ned til Tyskland igjen i begynnelsen av August.

Alle Gewindene leveres med TüV-godkjenning og priser lev. til Vaerste, så kan man avgjøre selv om man henter eller vil ha det videresendt.

Leveringstid er satt til uke. 31/32 såfremt jeg har bestillinger på 10 stk, hvilket jeg tviler på blir noe problem.

Med forbehold at leverandør har dette på lager og/eller får produsert opp nytt innen rimlig tid. (dette vil det bli gitt beskjed om til hver enkelt)

Betalingsbetingelser: Forskuddsbetaling innen en frist som blir satt til SENEST 10 dager før avreise-dato.

Denne tråden blir også lagt ut på VACN-forumet.

Supersport:

Det billigste gewinde som jeg kan levere, prisene starter fra 3500,- og oppover.

Til din bil? Sjekk: http://www.supersport.de (engelsk og tysk)

Weitec:

Weitec er eid og produsert av KW og dette er et gewinde som ligger i prisleiet mellom de billige settene som Supersport, Vmaxx etc. og de dyrere som KW og H/R

Pris gis på forespørsel, kan leveres i flere varianter, bla med trykkjustering.

Mer info på: http://www.weitec.de (engelsk og tysk)

H/R:

H/R er et gewinde i prisklasse med bla. KW, dette er gewinde av høy kvalitet og blir brukt mye innen motorsport. Leveres i mange varianter.

Pris på forespørsel.

Mer info på: http://www.h-r.com/

Forespørsler sendes KUN på mail: gewinde@dieallervaerste.no

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Innbetaling på de som har bestilt Gewinde må være meg i hende SENEST 31. juli.

Betalingsinfo sendes ut via mail, har du bestilt med ikke motatt noe mail ang. dette, ta kontakt.

Jeg passer en hund fram til 8 August, og Marc drar på ferie den 14. august, så innimellom der drar jeg og henter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Premium coilover-kit model "C"

OPEL Astra I (F) 07/91- (07/91-)

Schrägheck,Stufenheck,Cabrio Frontantrieb

Engines: 42-110kW

lower in mm: 35-65 / 35

axle load maximal: 870Kg / 800Kg

License: TÜV §19.3

Expertise: T-82OP02

Vil det si at det kun er justerbart foran?

(Ikke bestilling enda, bare et spørsmål mens jeg vurderer det..:) )

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premium coilover-kit model "C"

OPEL Astra I (F) 07/91- (07/91-)

Schrägheck,Stufenheck,Cabrio Frontantrieb

Engines: 42-110kW

lower in mm: 35-65 / 35

axle load maximal: 870Kg / 800Kg

License: TÜV §19.3

Expertise: T-82OP02

Vil det si at det kun er justerbart foran?

(Ikke bestilling enda, bare et spørsmål mens jeg vurderer det..:) )

Ja det stemmer, send meg en mail om du vil ha denne runden, fristen går ut om en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Noe nytt?

Når regner du med og dra nedover og hente?

Japp, men hva er ditt egentlige navn? Det er bedre at du sender en mail, enn å spørre her?

Vil bare ha sjekka status på Weitec-gewinde, men drar mest sannsynlig i neste uke om ikke weitec-gewindene er rett rundt hjørnet..

Det er de som har heftet denne bestillingen, alle supersport gewindene er i hus. Men på toppen av alt havna kontakten min på sykehus etter en bilulykke. Lå der i 14 dager og kom hjem i går...

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, men hva er ditt egentlige navn? Det er bedre at du sender en mail, enn å spørre her?

Vil bare ha sjekka status på Weitec-gewinde, men drar mest sannsynlig i neste uke om ikke weitec-gewindene er rett rundt hjørnet..

Det er de som har heftet denne bestillingen, alle supersport gewindene er i hus. Men på toppen av alt havna kontakten min på sykehus etter en bilulykke. Lå der i 14 dager og kom hjem i går...

H.

PM sendt:thumb

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider