Gå til innhold

Satte på orginale Volvo spacere i dag. (Bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vel, jeg er jo datamann! Men jeg anser meg selv som ganske praktisk/allsidig person. Har byttet bremseskiver og calipere, men jeg hadde aldri før byttet hjulbolter, etc. Det som tok lengst tid for meg, var den jævla fjæren på siste hjulet.. fjæren til bremseskoen til håndbremsen.

 

Jeg har ikke eikerfelger lengre, solgte de til en jente i åsane, som kjører en sort 245 92'. 6k med nesten nye dekk, 5000kr i dekk.

 

De fjærene var et helvete på 240en, men på 242en gikk det fint...

 

Kan jo være praktisk fordi om man er datamann... Jeg er litt datamann jeg og, men stort sett kan jeg litt om mye, ikke mye om lite:hello: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aremme: Har altid noe styr. Hehe, men hva tenkte du på? Girkassen?

 

 

DaButcher: Du har sikkert hatt av ting der bar før du, dette var jomfruturen min i det feltet. Derfor tok det lang tid. Brukte sikkert ikke mer en 1 time per hjul når jeg hadde tatt ene sida, men så måtte jeg ta 4 hjul og!

 

Kunne jo ikke bare ha bruningen stående uten hjul.

 

Merkeli at du har mer sporvidde en jeg har. Vi har jo akuratt samme felgene. Har du 225 dekk kanskje?

 

 

 

 

Har kjørt en del nå, ingen subbing. Har ikke hatt noe mer enn en kar baki til nå, så vi får se hvordan det blir med 3 baki. Subba noe jævli når jeg hadde 3 baki med eikerfelger på 242en. Men så sagde jeg kun kanten der, banka den ikke opp.

ja var vell kansje den:)

huska ikkje i farta ka det var

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt datamann jeg og, men stort sett kan jeg litt om mye, ikke mye om lite:hello: hehe

 

du kan hvertfall det å være hoven og ekkel, prøvde å prate med deg på rdskogen, først var det en halvfeit raring som mente bilen din var hans, men når jeg spurte om lit ting merka jeg jo med engang han ikke hadde peil i det hele tatt så jeg sa det der er ikke din bil hvertfall, så nei det var deg da, prøvde å snakke me deg men det gikk ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan hvertfall det å være hoven og ekkel, prøvde å prate med deg på rdskogen, først var det en halvfeit raring som mente bilen din var hans, men når jeg spurte om lit ting merka jeg jo med engang han ikke hadde peil i det hele tatt så jeg sa det der er ikke din bil hvertfall, så nei det var deg da, prøvde å snakke me deg men det gikk ikke

 

Ahaha....har hørt det samme eg også.. "Hoven og ekkel:P" WORD

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan hvertfall det å være hoven og ekkel, prøvde å prate med deg på rdskogen, først var det en halvfeit raring som mente bilen din var hans, men når jeg spurte om lit ting merka jeg jo med engang han ikke hadde peil i det hele tatt så jeg sa det der er ikke din bil hvertfall, så nei det var deg da, prøvde å snakke me deg men det gikk ikke

 

For det første: Jeg er ikke halvfeit og heller ikke av den spydige typen. Om jeg er det så er det for det er den humoren vi i kompiss gjengen har.

 

Og du B230ft, når du kom bort til bilen min som du sier. Det sto vel ikke tilfeldigvis en dame der da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larsen-racing: hugger du en 242? har du høyre bakskjerm? fine dører?

 

Tror noen har misforstått begrepet mitt om å plukke ned en bil. Jeg skal ikke hugge men bygge! Men det er ikke så mye av interiøret og litt div små ting som skal i igjen. Så jeg lurte bare på om det var noen som var int. i setene og litt anna smått.

 

Men for å svare på spørsmålet, ja jeg har høyre bakskjerm og fine dører:hello: :) hehe:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår