242 1,9l Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ser ikke vitsen med å bytte tel m90 jeg heller.. holder jo i masse vis på en d6!! jævelig mye jobb er det også...men men.. bare og bytte kasse du... Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hva har nymotens dieselmotorer med detta temaet her å gjør a?? hold dere til saken a. skjønner at han vil bytte kasse pga den jævla OD dritten. M46 er ikke noe god å gire med heller. noen som velger komfort og driftsikkerhet, framfor noe som ikke funker og er noe dritt å bruke. noen som er enig?? volvo girkasser er helt supre når du kjører orginal motor! ikke kom å si noe annet.. jævla tosk Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Clutch hus er fast på m90, du må derfor ha kasse fra en diesel. Faen :( Helt 100% sikker???? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Trenger? Kanskje han vil bytte da M90 er en bedre kasse? Er møkk lei trege gamle overdrive-dritt-kassene! Samt at m47 blir for dårlig for meg! Ikke det at m90 er en ekstremt bra kasse, men den er nyere, og den er "bolt on" på mange områder. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 For det første så er ikke de kassene sprekeFor det andre så er M90 helt nydelig å bruke i forhold til de gamle kassene kjekkasknock Han her har skjønt akkurat hva jeg er ute etter! Edit: Og nok OT fra lofsbergRacing og 2r-e-rik Start deres egen tråd og diskuter så mye dere vil. Please, ikke ødelegg tråden min. (Er dere litt voksne så sletter dere de inleggene deres på side 1, på forhånd takk) -Noen fler som veit om jeg kan sette en hvilken som helst m90 på min d24tic ? -Eventuelt hvis noen har en m90 kasse som passer på, så er jeg interessert!! Blir vel til å bytte olje på kassa, samt rense sila på den til uka, for å se om det løser problemet... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 kjekkas;) eneste forskjellen på m90 kontra m45/46 er at det holder lenger og har 5gir uten overdrive..... tror neppe en trenger ei sprek kasse på d6.. men for all del.. ser du har gløymt m47 hehe trur nok det er ei heilt anna kasse m90 ja Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Han her har skjønt akkurat hva jeg er ute etter! Edit: Og nok OT fra lofsbergRacing og 2r-e-rik Start deres egen tråd og diskuter så mye dere vil. Please, ikke ødelegg tråden min. (Er dere litt voksne så sletter dere de inleggene deres på side 1, på forhånd takk) -Noen fler som veit om jeg kan sette en hvilken som helst m90 på min d24tic ? -Eventuelt hvis noen har en m90 kasse som passer på, så er jeg interessert!! Blir vel til å bytte olje på kassa, samt rense sila på den til uka, for å se om det løser problemet... Må ha en M90 fra diesel ja. OT. Flytt til Hønefoss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Må ha en M90 fra diesel ja. OT. Flytt til Hønefoss? æsj.. er jo så sinnsykt få d24 med m90 å få tak i :( -Ja hønefoss nå ja :D du har pm ;) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 oioi.. hønefoss bare voker og vokser.. yee!! ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 -Er værtfall godt det er mindre schwartskaller i hønefoss enn det der er i kongsberg sier nå jeg bare. kbg er jo reine asylmottaket! Går jo ikke ann å gå noe sted før man blir glodd stygt på av noen svartinger! Nok OT nå! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 m47 holder vel den, hvist man bruker den normalt, og at kassa er i godstand, tilgangen er større og du trenger kun å bytte mellomakselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er ikke det v70 tdi a??eller d5 da en V70 med TDi motor har ingen D5 motor.. TDi er ett registrert varemerke, og det tilhører VAG ! 2.5 TDi får man V70'n med, vet jeg. D5 får man vel ikke i V70, men i XC90..? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 en V70 med TDi motor har ingen D5 motor.. TDi er ett registrert varemerke, og det tilhører VAG ! 2.5 TDi får man V70'n med, vet jeg. D5 får man vel ikke i V70, men i XC90..? D5 får man i S40/V50, S60, V70, S80 og XC90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 m47 vil jeg ikke ha.. da får jeg heller tak i en m46 i god stand. fant en m90 til diesel nå.. skal se om jeg får kjøpt den hvis prisen er rett. mellomaksel må byttes enten om man skal ha m47 eller m90 Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 -Er værtfall godt det er mindre schwartskaller i hønefoss enn det der er i kongsberg sier nå jeg bare. kbg er jo reine asylmottaket! Går jo ikke ann å gå noe sted før man blir glodd stygt på av noen svartinger! Nok OT nå! Åssen kongsberg er det du bor i da? Jeg kan ikke si meg helt enig i det der, jeg har ikke noe problem med det du sier her, det er nok ikke så mye bedre mange andre steder. hvertfall ikke de stedene jeg har vært på. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg