Gå til innhold

d24/d6 og m90 kasse??

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva har nymotens dieselmotorer med detta temaet her å gjør a?? hold dere til saken a. skjønner at han vil bytte kasse pga den jævla OD dritten. M46 er ikke noe god å gire med heller. noen som velger komfort og driftsikkerhet, framfor noe som ikke funker og er noe dritt å bruke. noen som er enig??

volvo girkasser er helt supre når du kjører orginal motor! ikke kom å si noe annet.. jævla tosk

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger? Kanskje han vil bytte da M90 er en bedre kasse?

Er møkk lei trege gamle overdrive-dritt-kassene! Samt at m47 blir for dårlig for meg! Ikke det at m90 er en ekstremt bra kasse, men den er nyere, og den er "bolt on" på mange områder.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er ikke de kassene spreke

For det andre så er M90 helt nydelig å bruke i forhold til de gamle kassene

kjekkasknock

Han her har skjønt akkurat hva jeg er ute etter!

Edit: Og nok OT fra lofsbergRacing og 2r-e-rik Start deres egen tråd og diskuter så mye dere vil. Please, ikke ødelegg tråden min. (Er dere litt voksne så sletter dere de inleggene deres på side 1, på forhånd takk)

-Noen fler som veit om jeg kan sette en hvilken som helst m90 på min d24tic ?

-Eventuelt hvis noen har en m90 kasse som passer på, så er jeg interessert!!

Blir vel til å bytte olje på kassa, samt rense sila på den til uka, for å se om det løser problemet...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her har skjønt akkurat hva jeg er ute etter!

Edit: Og nok OT fra lofsbergRacing og 2r-e-rik Start deres egen tråd og diskuter så mye dere vil. Please, ikke ødelegg tråden min. (Er dere litt voksne så sletter dere de inleggene deres på side 1, på forhånd takk)

-Noen fler som veit om jeg kan sette en hvilken som helst m90 på min d24tic ?

-Eventuelt hvis noen har en m90 kasse som passer på, så er jeg interessert!!

Blir vel til å bytte olje på kassa, samt rense sila på den til uka, for å se om det løser problemet...

Må ha en M90 fra diesel ja.

OT. Flytt til Hønefoss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er værtfall godt det er mindre schwartskaller i hønefoss enn det der er i kongsberg sier nå jeg bare. kbg er jo reine asylmottaket! Går jo ikke ann å gå noe sted før man blir glodd stygt på av noen svartinger!

Nok OT nå!

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det v70 tdi a??

eller d5 da

en V70 med TDi motor har ingen D5 motor..

TDi er ett registrert varemerke, og det tilhører VAG !

2.5 TDi får man V70'n med, vet jeg.

D5 får man vel ikke i V70, men i XC90..?

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m47 vil jeg ikke ha.. da får jeg heller tak i en m46 i god stand. fant en m90 til diesel nå.. skal se om jeg får kjøpt den hvis prisen er rett. mellomaksel må byttes enten om man skal ha m47 eller m90

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er værtfall godt det er mindre schwartskaller i hønefoss enn det der er i kongsberg sier nå jeg bare. kbg er jo reine asylmottaket! Går jo ikke ann å gå noe sted før man blir glodd stygt på av noen svartinger!

Nok OT nå!

Åssen kongsberg er det du bor i da? Jeg kan ikke si meg helt enig i det der, jeg har ikke noe problem med det du sier her, det er nok ikke så mye bedre mange andre steder. hvertfall ikke de stedene jeg har vært på.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider