turbo242 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 jeg bruker b23A blokk alle de gamle blokkene har smidde veiver. noen har også M råder. Svenskene tar ut over 450 gamp på disse rådene er vel ikke så solid i lengden men funker hvertfall fett til 300hk. når det gjelder olje tur og retur mener jeg det er best å sveise på et rør øverst på bunnpanna og ta ut olje til turboen på olje hullet som er på fremkant av blokka. Da slipper man et y kryss på uttaket på oljetrykk uttaket. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 jeg bruker b23A blokk alle de gamle blokkene har smidde veiver. noen har også M råder. Svenskene tar ut over 450 gamp på disse rådene er vel ikke så solid i lengden men funker hvertfall fett til 300hk. når det gjelder olje tur og retur mener jeg det er best å sveise på et rør øverst på bunnpanna og ta ut olje til turboen på olje hullet som er på fremkant av blokka. Da slipper man et y kryss på uttaket på oljetrykk uttaket. er vell den blokka eg har på no det da, der er det rør på bunnpanna til returen på turboen:) er det et du kjører oxo eller? er det tillaga hull bak med svinghjulet til den sensoren? men ka meir trenger eg? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Audi..... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 auda er ikke no gromt vææ:D Det er ikke uttak for svinghjulsføler på de blokkene. kjøp skikkelig sprut. er IKKE noe du vil angre på. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 har montronic sprut liggandes kleia i fingrane etter å få det i :) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Audi..... Audi??????? ka har no det med volvo å gjøre da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kjøp så ny FK blokk som mulig..med så lite km som mulig også selvfølgelig.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kjøp så ny FK blokk som mulig..med så lite km som mulig også selvfølgelig.. ja sant det, mye må en gje for noe slikt da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hehe finner mye billig på jb i svergie:) FT alt fra 4-7k for en motor:) noen som har erfaringer med desse? ka en får med når en kjøper motor med desse karane? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Audi??????? ka har no det med volvo å gjøre da? Bygg på audi blokk... Dem tåler mer enn dissa volvo blokkene... Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ok forsto det ikkje heilt, trur ikkje eg kommer til å gjør det nei blir så mye styr, desuten fant eg en hau med FT/FK/FB og det som måtte vere i svergie noen som veit ka FB er for noe da? og om eg kjøper en 96 mod motor fra 940 må eg ha startsperra og da eller? har hjerne fra et som eg tenkte å bruke:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.