Arild Jørgensen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Noen som har G60 skjørt tilsalgs? til 2 dørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 NBS og Autospar selger vel dette nytt. Ellers så finnes det også et eget Kjøp og Salg-forum her. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 NBS og Autospar selger vel dette nytt. Ellers så finnes det også et eget Kjøp og Salg-forum her. Er IKKEW G60 breddere der ;) er GTI å de er litt smalere Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Fullt klar over forskjellen du. Men han sporte etter skjørt, og de er de samme om det er GTi eller G60. Og du Arild J, du må ha GTi/G60-breddere som er beregnet til skjørta. Sånn i tilfelle du trodde det bare var nok med skjørt:) Funker ikke med vanlige breddere med andre ord. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 herregud som disse trådene går igjen! må snart få en STICKY en ang dette emnet DJEEZ Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg vet. Er noe som man svarer på omtrent annen hver dag. Faktisk mye mer enn dette man skulle fått sticky på. Veldig mye likt som går igjen når folk ikke gidder og bruke 2 min på å søke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sånn som jeg ser det, så er det som går igjen dette: G-60 Skjermbuer og skjørter GTI 16v ombyggning etc... Skulle fått noen til å skriver utfyllende om begge, og fått det sticky, men det blir ikke meg, da jeg er ræva til å skrive slike ting :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Personlig så er jeg ganske lei av folk som klager over at samme emne og samme spørsmål blir stilt hele tiden, dere fyller flere sider på hver post her med klaging over at folk ikke søker gjennom ting for å finne svar. Vel, hvis dere slutter å skrive så mye off topic på threadene så kanskje folk gidder å søke gjennom. er ganske kjedelig å lete etter ting på et forum når ca 100 sider du blar gjennom består av klaging. Hvorfor ikke bare forklare spørsmålet, slik at når neste kommer og lurer på det samme, så finner han det lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sånn som jeg ser det, så er det som går igjen dette: G-60 Skjermbuer og skjørter GTI 16v ombyggning etc... Skulle fått noen til å skriver utfyllende om begge, og fått det sticky, men det blir ikke meg, da jeg er ræva til å skrive slike ting :P #1: Corradoseter går også igjen en del. #2: Bredde/størrelse på felg og ET. #3: Dekkdimensjoner. #4: Senkesett. Gjerne #2-3-4 i samme slengen. Og det har det blitt besvart på en del ganger vet jeg. Jeg har ihvertfall svart på omtrent 144 sånne tråder. Pluss så mye annet jeg ikke kommer på, og bla det du nevner. Hvorfor ikke bare forklare spørsmålet, slik at når neste kommer og lurer på det samme, så finner han det lett. Om ikke 218 stk hadde sport om det samme hver måned så hadde man unngått så mange tråder om det samme, noe som fører til så mye off topic og "klaging". Ergo, da hadde man bare hatt 2-3 tråder om det emnet som man kunne søkt seg frem til. Noe som videre hadde ført til at man kunne fått svaret kun ved å søke, og sluppet at de resterende trådene som blir laget hadde fått mye off topic pga såkalt klaging fra andre folk. Selv så søker jeg før jeg lager en ny tråd om det er no jeg lurer på. Finner jeg ikke svar etter ihverdig søking så poster jeg en ny tråd, men ikke før jeg har søkt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ja er jo klart man burde søke, sier bare at det hade vært lettere og f.eks finne ut ting om skjørt hvis det ikke var 6 sider med klagging over at det er blitt spurt om før, hvorfor ikke bare svare så slipper man alt annet tull. Men er enig i at det burde være et par tråder med svar \ guide på de vanligste spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg