Gå til innhold

Bilder fra banekjøring på rudskogen 30/7

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clioen min er faktisk HELT standard...1,4liter/80hk. Har bare senka den, men har fortsatt originaldempere som er helt gåene foran...hadde vært sååå mye fetere med større motor, jeg ga full gass midt i langsvingen, men det økte ca 5 km/t ut av svingen, og jeg hadde ca. 130-135 på enden av strekka, fikk aldri brukt 5.giret... *me want 16V engine*

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suggen, du som hadde den clion med svarte felger?

han cossie duden vakke HELT stabil... jeg pressa meg oppi rumpa på han flere ganger og HVER GANG holdt han jævlen på å slædde i meg da jeg skulle kjøre forbi!....

jeg skal få ut no bilder til uka... en kompis tokk bilder med et vanlig kamera. må scannes... :)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Suggen, du som hadde den clion med svarte felger?

han cossie duden vakke HELT stabil... jeg pressa meg oppi rumpa på han flere ganger og HVER GANG holdt han jævlen på å slædde i meg da jeg skulle kjøre forbi!....

jeg skal få ut no bilder til uka... en kompis tokk bilder med et vanlig kamera. må scannes... :)

Jepp, var vel rimelig ensom med fransk bil der... Era var pysete, han kjørte ikke med alfa'n...jeg hadde gleda meg til å se'n i action jeg

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era-Alfa'n stod midt på plassen rett utenfor depo-bygget. En sånn brunaktig Lada lignende murkloss, omgitt av Volvoer av ymse kaliber, og Chevella mi.

Jeg fikk ikke tatt bilder, men det gjorde kartleser'n min, så han gir meg vel noen snart.

Skal se om jeg kan få tatt ut noen bilder fra filminga med bumperWebCam'en :D

Har en fin filmsnutt av AE86'n, i drift, & Clio'n forran meg i langsvingen.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider