aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tror ikke de gir deg noe bøter på sånt. Er ikke det som er d viktigste, men hvordan du bruker dem. Men uansett er det mer lovlig å ha de lenger ut til sidene enn inn mot midten, bare ikke helt ytterst som mange har. Tror jeg har dem som de skal være omtrent. trur ikkje eg heller at dei er så ekstremt nøye på det, men påpeker det, har linser i dei åpningane som er der og eg fekk beskjed om å flytte dei... samt 1000metringane som står bak grillen:D men har ikkje gjort noe enda.... skal no sjå om han karen på bt seier noe når eg skal inn å godkjenne motor ombygg, hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har du bilde av de sprederene du har tenkt på? Funker det bra å felle inn de blåe til 129 fra Biltema i original frontfanger? Går fint å felle biltemaene inn ja. Er d jeg har gjort på bildet. Her er ett eller to dårlige bilder av dem. http://i53.photobucket.com/albums/g45/arnejrgen/grnne.jpg http://i53.photobucket.com/albums/g45/arnejrgen/grnne2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 fant ett dårlig bilde av dem på nettet: Ring Road Runner Fog Lights heter de. http://www.mm-4x4.com/Shop/tn0005.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det var et utrolig dårlig bilde da :P Men jeg klarer meg fint med Biltema lyktene. Skal skjære å styre i den ekstra frontfangeren min i morra. :) Hvordan har du festa lyktene i fangeren da? Hvordan kobla du lysene på bilen? Hvor henta du styrestrøm fra? Vil at det skal kunne lyse med park og kjørelys :tannløs: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Koble på parklys bare? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Men jeg klarer meg fint med Biltema lyktene. Skal skjære å styre i den ekstra frontfangeren min i morra. :) Hvordan har du festa lyktene i fangeren da? Hvordan kobla du lysene på bilen? Hvor henta du styrestrøm fra? Vil at det skal kunne lyse med park og kjørelys :tannløs: Det er bare å finne en avlang stålplate som skal være en ca 15-20 cm lang og en 5-10 cm bred og borre ett hull i ene enden til å feste stålplata i ene hullet som er der fra før som er til å feste leppa med, å så borre ett hull i andre enden på platen som du fester sprederen i. Poenget er at du må ha sprederene lenger bakover mot motoren for å få felt de inn lissom? om du skjønner? er så dårlig på å forklare slikt. Er ikke vanskelig. Kobla styrestrømmen på parlys eg bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 KAST tåkelysa.. dem har overhodet ingen funksjon annet enn å blende møtende trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Når jeg snakker tåkelys mener jeg ikke lys jeg vil bruke aktivt fordi jeg trenger det. Vil ha "svake" lys som ikke vil blende men bare ser fint ut :) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva med slike? disse er bare for pynt, 399,- på biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 KAST tåkelysa.. dem har overhodet ingen funksjon annet enn å blende møtende trafikk. Saken her er ikke OM jeg skal ha, men åssen det skal monteres.. Har allerede bestemt meg, så du kan ikke gjøre noe fra eller til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva med slike? disse er bare for pynt, 399,- på biltema Akkurat slik jeg vil ha det. Kan du forklare hva du har gjort for å få det slik? Edit: Jeg finner ikke de på biltema sidene.. Edit2: Hvordan ser de ut når det er mørkt? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Borra ut hull og lage ett slags oppheng bak der.. Husker ikke hva de heter med ser de hver gang jeg er på biltema, 399,- De lyser fint, lyser ikke opp skikkelig men er veldig fint og se på, jeg har skråstilt de mot bakken så de lyser litt skeivt ned i bakken.. Blender ikke i det hele tatt når du stiller de så skrått, mulig de kan blene noe hvis du retter de rett i frontruta til møtende! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 var fint det Lassis. Vært hjemme nå eller? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Finner dem ikke altså.. Hverken på biltema, bilxtra eller mekonomen sine sider :( Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Finner dem ikke altså.. Hverken på biltema, bilxtra eller mekonomen sine sider :( Tipper det er Biltemas art. nr. 42-339 Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg