ManiaCoupe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 La ut en tråd på VACN og jeg VACN Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 La ut en tråd på VACN og jeg VACN genialt Egon :thumb Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 da ser det ut som vi blir en liten gruppe biler som møtes i dag. planen for oss kommer fra Westside. vi møtes på Shell på ullevål kl 1930. kl 1945 så crusier vi ut til Tyrigrava og møter Eastside.. de som kommer evnt fra andre kanter velger selv hvor i de møter opp husk og ta med godt humør så blir nok dette vellykket. gleder meg allerede.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Det ble ett mini treff ja. 3 Einsere fra Die Aller Vaerste... Men det dukket opp tre til i skumringa Hyggelig å hilse på nye fjes:hello: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Noen bilder fra meg også... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Så det var der bilene var ja.. synes det så litt tomt ut på værste da jeg var innom tidligere i dag. Konge med nye felgs Lars! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Cabben til Dinglevims er HELT KONGE... (Joppe også) :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Det var et par kule golf1 ere der. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Det var et par kule golf1 ere der. :) Alle er drømmebiler :oohh Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 her er mine bilder.. et fra oppmøte på ullevål og et fra grava i skumringen var et hyggelig møte da... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er den med Schmidt TH-line felgene Böhser Onkäl sin? Uansett, en ordentlig delig bil:) De felgene er en sterk favoritt hos meg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg