Gå til innhold

Bulker på taket.. Hvordan gjenopprette?

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest ReVolvolution
Tror Olav svarte deg greit over! ;)

Databasen til Bergen Gatekjøkken klubb lå gratis hos meg, til jeg selv valgte å fjerne den, grunnet mye om og men fra "styret". Jeg betaler ikke ekstra for gatekjøkkenklubben som jeg ikke engang er medlem i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Fordi dem har en eplekjekk "ledelse" som jeg misliker sterkt.. Og som ikke engang ga et takk for at jeg lagde både side, og forum til dem, OG hostet det gratis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er ikke helt til å stole på... Jeg har gitt han flere sjangser, men nå får han ikke flere. Jeg synes så synn i han da bilen hans ble herpet så tok med sjokoladekake til han da det skulle være banekjøring på Eikås. Han lovde å komme, men dukket han opp? Nei. Da hadde han vært fyllasyk.

Du kan gjerne bake sjokolade-kake til meg... :respect

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva tjener du på dette? Du vet at hvis du hadde levert alt tilbake med en gang, så hadde ikke denne tråden vært en dissetråd, vi hadde ikke mislikt deg (så sterkt) og alt hadde vært så mye bedre. En annen ting du bør tenke på er at du ikke ødelegger for ledelsen! :P Olav og jeg er ikke i noen ledelse, eller styre... Olav har jobbet masse og fått opp igjen en side og et forum som er mye bedre enn det forrige. Det er i hovedsak medlemmene på siden du har svertet, du har vært en judas.

De er nok ikke så blide på deg, og vi driter egentlig i det nå! :P Pga deg har vi fått en ny og bedre side, et bedre forum, og et elendig rykte på deg som nok ikke forsvinner. Skulle ikke forundre meg om vi kan google fram ditt navn med masse dissing snart heller. Så bare vær sånn du, vi klarer oss fint uten deg.

Forresten, du er ikke med på volvotreffet! ;) Vet hva du skal si nå: "Jeg hadde aldri møtt på det teite treffet uansett" Vet du hva? Jeg tror faktisk på deg, du har jo ikke klart å holde en enkel avtale enda... Så denne gangen har du faktisk rett, jøss! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, betaler ikke 200 kr for å parkere i noen timer ;)

Medlemmene kan være sint om dem vil.. Jeg lar meg ikke knekke av noen småsure folk rundtom..

Er vel kanskje 2 stk som ikke er sur på deg... Av 77 stk! Hm... Noen småsure folk rundtom!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bernt, jeg skjønner ikke hva du vil oppnå.

Om du ville ødelegge for BGK sin ledelse, har du nok ikke fått det til.

Men, ja, du regnet nok ikke med at jeg hadde vært inne å tatt en sikkerhetskopi av alt, før jeg oppdaterte versjonen av phpnuke som du hadde lagt ut?

Så du trodde vel at BGK skulle komme krypende til deg.

Når du skriver at du ikke gir tilbake databasen, uten at de betaler deg for jobben du har utført, så er det faktisk per. definisjon økonomisk utpressning?

Det er iallefall slik jeg definerer ordet utpressning..

Men til gjengjeld, klagde du på at du hadde blitt utsatt for oralt press, nok en morsom formulering fra din side...

Så det kan jo være vi har misforstått alt?

Du ville egentlig bare hjelpe oss til å bruke mindre tid på internett?

Vi bør vel sende deg et takkebrev isteden?

Som Colli påpeker, tenk på alle folkene med prosjekttråder, kommentarer, o.l., hvem taper på dette? Det er bare medlemmene som har tapt på at du stjal/ødela databasen (nesten en måned med medlemsvekst, tråder, innlegg, m.m., samt da artikler,etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Databasen til Bergen Gatekjøkken klubb lå gratis hos meg, til jeg selv valgte å fjerne den, grunnet mye om og men fra "styret". Jeg betaler ikke ekstra for gatekjøkkenklubben som jeg ikke engang er medlem i..

Korfor la du den inn på din server i det hele tatt da, Når bgk har egne servere?

Idiot. Du e fxxx ikkje god i hodet er du.:puke:

Mazda 323 GTX

Mazda 6 1,8 exclusive

http://www.bergen-gatebilklubb.com

http://www.mazda-ogn.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. der må eg si meg enig..

Skulle selge noe styling for en stund tilbake.. Han var veldi intresert, men så plutseli nei. Ikke hørt noe mer..

Og så skulle han selge noen felger.. Eg sa eg ville ha de.. Kanskje bytte de mot noe. Han sa.. Jada. Vi kan ta det i neste uke. Sendt flere PM til han uten noe svar.. Kunne no sagt han ikke skulle selge felgene da...

Han bare lover og lyger. Ingen ting av det han har sagt er sant. Han sier noe og ingenting skjer. Slik eg oppfatter det vertfall. Får og si det sånn folkens ikkje prøv og selg noe til bernt aka volvo 460R. Han bare lov og lyg.

Mazda 323 GTX

Mazda 6 1,8 exclusive

http://www.bergen-gatebilklubb.com

http://www.mazda-ogn.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Korfor la du den inn på din server i det hele tatt da, Når bgk har egne servere?

Idiot. Du e fxxx ikkje god i hodet er du.:puke:

BGK hadde ikke verktøyene jeg trengte til å lage det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Han bare lover og lyger. Ingen ting av det han har sagt er sant. Han sier noe og ingenting skjer. Slik eg oppfatter det vertfall. Får og si det sånn folkens ikkje prøv og selg noe til bernt aka volvo 460R. Han bare lov og lyg.

Jepp, gi det heller til meg, slik den vingen eg fekk av deg Stone_man :D Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår