Gulbrandsen_Racing Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Testa meg litt i sketchup jeg å.. Ikke no særlig flink da men.. Og ja, det er lenge siden.. Når PC var interessant, og jeg vurderte å lage kabinett selv.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe, ikke så god nei. Ser det.. :p Skulle gjerne hatt såpass med skills i sketchup. Artig program, raskt å lage modeller i forhold till andre lignende program Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hehe! Ser jo at du ikke var_så_god :P Syntes det var ganske bra jeg ;) du burde prøve deg på biler, det er skills det. Har lagd flere halvferidige selv, er morsomt og vanskelig ;) /rcfrik Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ja, har sett på sånn 3D bil-prosjekt, men.. tjæ.. Tidkrevende.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ja, tidkrevende er det :P Veldig tidkrevende! :P Men resultatet pleier og bli ganske bra også da ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg