Gå til innhold

Prosjekt "Rustfri"

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sexybam

Utrolig fett!

Hadde et utrolig smalt forsøk på det samme for et par år siden.

Desverre klarte jeg ikke å fullføre, men det gjør du!

Knallbra, bøllete einser tar kaka! Få lakka senteret orange og ei oljetønne på taket så er du i boks hehe :race

Hæla i taket, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt skruing i helga også..

her donerer den Grønne 78'n brembo max setupet sitt, bensinrør og eksos til "rustfri"

Rustfri_607.sized.jpg

Den grønne trenger jo ikke dette lenger når den skal ha større bremser og mer motor

Bilen er selvfølgelig så lav at den ikke kommer på bukken uten klosser, og igår rulla den av klossene med dette som følge:

Rustfri_610.sized.jpg

Resultatet var at bilen stod bom fast :p

Løsning:

Rustfri_613.sized.jpg

Jekk kan man nemlig også glemme å få under :p

Men uansett.. bilen er nå komplett med bremser og drivstofftilførsel. Takk til nitewlkr for hjelpen i helgen

Bare dette igjen nå:

Rustfri_630.sized.jpg

Ledningsnettet i motorrommet er nesten ferdig lagt og skjult så godt det lar seg gjøre. Måtte lage endel av nettet på nytt for å få det litt unna syne.

Rustfri_632.sized.jpg

Rustfri_634.sized.jpg

Rustfri_635.sized.jpg

Ikke det at det blir pent med en k-jet motor, men det er lov å prøve.

Ellers forsøker jeg å høyne bøllefaktoren med dekaltrimming, race-nett i rutene og bøttestoler

Rustfri_640.sized.jpg

Rustfri_641.sized.jpg

Heh, åssem går det med grenrøret da? er

ikke det litt lavere enn bunnpanna? Er ihvertfall slik hos meg, men jeg har 4-1 rør da..

Uansett, nais mister! :)

Skal se om jeg ikke får mekka litt dekor til deg i dag!

Og Luckies ftw :P

Nei, men det er verre med flammedemperen midt under bilen :P

Er det forresten noen som kan skjære ut folie til meg? Trenger to biter på 15X15, en på 100X100 og to på ca 40X20 med selvklebende folie? Iamdrunk har fiksa eps-filer av det som skal skjæres ut.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagre den som eps. ;) Men prosjektet ditt ekkoj blir bra. Liker det at det som er under panseret er kleeen og det som er utenpå er shabby look. Litt motsatt tenkt på en måte. Når noen ska stjele en bil for eksempel tar de gjerne den som ser fresh ut, men med din vet de jo ikke hva som er under panseret. hehe. Moro.

Nikko=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett.. bilen er nå komplett med bremser og drivstofftilførsel. Takk til nitewlkr for hjelpen i helgen

Jeg tar betalt i Tuborg på hovedtreffet :cheers:

Blir bra dette... må bare håpe noen kan slepe oss når vi står fast i hjulsporene.

Håper du ikke ble altfor skremt av prøveturen igår da :watchout

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar betalt i Tuborg på hovedtreffet :cheers:

Blir bra dette... må bare håpe noen kan slepe oss når vi står fast i hjulsporene.

Håper du ikke ble altfor skremt av prøveturen igår da :watchout

Tuborg? Må jeg kjøpe det også nå da? :p

Neida.. ble ikke skremt av prøveturen igår.. bare moro å ralle litt 16 v.. Var utom nesodden idag.. der må vi få lånt oss bulletcam og kjøre litt tror jeg :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sveisa fester til stolene idag

Rustfri_660.sized.jpg

Og satt inn stolene da...

Ble ikke så ille faktisk

Rustfri_645.sized.jpg

Rustfri_648.sized.jpg

Jeg har bulletcam, men ikke noe å ta opp med, kan godt ta det med til Våler om ønskelig.. Går på 12v.. :)

har mekket illtema-feste-patent også, hihi.

Det synes jeg du skal gjøre ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik god hjelp idag og er hakket nærmere oppstart igjen.. HAr jo planer om å lufte bilen på våler til helga, men det skal holde hardt...

Ikke så mye å ta bilder av idag men litt smådetaljer har jeg jo fått på plass... :p

DSC00328.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, når jeg tenker meg om, så har jeg jo flere ark med slike stickers som fulgte med pocketbiken..

mye av det samme..

men ta det med ro, de blir liggende ;)

tar med meg bullet-cam jeg vett, men som sagt så har jeg ikke noe å ta opp med, det kameraet jeg hadde til opptak har tatt rimelig kvelden..

men vanlig filming får jeg da gjort, om du trenger noe in-car (gay)action, hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider