rogern Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 tenkte på og åpne lmm min for og lage klar ett 3" rør som jeg kan smekke på seinere. skal ha chipper for dyser og 3" lmm seinere. skrudde ut de 4 skruene som er synlige på aluplata der. men får den ikke fra hverandre, tørr ikke bruke makt. noen som har gjort detta før? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Du må brekke den ifra hverandre. Er 2-3 skruer under kontakten der som du ikke kommer til. Korka design, men det er vel heller ikke meningen at allmenheten skal pille med den der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 tenkte på og åpne lmm min for og lage klar ett 3" rør som jeg kan smekke på seinere. skal ha chipper for dyser og 3" lmm seinere. skrudde ut de 4 skruene som er synlige på aluplata der. men får den ikke fra hverandre, tørr ikke bruke makt. noen som har gjort detta før? har du et bilde av denne lmm? lurte på og gjør dette sjølv oxo! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Turboperformance her på forumet har bilder på hjemmesiden hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Turboperformance her på forumet har bilder på hjemmesiden hans. viste eg hadde sett den før:) men går det å bygge om alle lmm? eller må en ha en bestemt type for dette? har av den typen med spjeld inni:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 En del svensker hiver volvo innmaten inn i bmw "huset". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 viste eg hadde sett den før:) men går det å bygge om alle lmm? eller må en ha en bestemt type for dette? har av den typen med spjeld inni:D viss du har med spjeld i er det meningsløst å gjøre noe som helst med den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 viss du har med spjeld i er det meningsløst å gjøre noe som helst med den... ja er det eg oxo har funne ut, siden dei som blir bygd om til 3" er en slik runding i og ikkje det spjeldet:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139184 Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 men det rogern lurte på var hvordan han får de fra hverandre..? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hva må gjøres i tillegg for at air/fuel skal bli riktig? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Du må ha dyser tilpasset diameteren på LMM, f.eks 465 cc/min dyser til 3" LMM, og helst en chip som er mappet for det oppsettet (som jeg selger):D utrolig hva man finner ut ved å titte litt rundt... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Du må brekke den ifra hverandre. Er 2-3 skruer under kontakten der som du ikke kommer til. Korka design, men det er vel heller ikke meningen at allmenheten skal pille med den der... ¨ takker for svar Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det lokket på toppen er løst det også... blåste det av når jeg kjørte med lmm på trykksia.. Sitter skruer der også mener jeg... Ellers så er løsningen på det meste vold. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 er litt bilder osv. på min prosjekttråd, bruk søkefunksjonen så slipper du å lete.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.