haavardbj Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 jeg har jo 75 hest utgaven... i 1,9 Disel (merk! ikke turbodisel) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 jeg har jo 75 hest utgaven... i 1,9 Disel (merk! ikke turbodisel) Det har du aldeles ikke. Har du 1.9 sugediesel motoren har du 64 hester, ikke 75. Bare turbodieselmotoren som har 75 hk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 sorry, men HAHAH :D større volum enn min men mye mindre hk :D morsomt.. :P sorry :P måtte bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ja, men med mye bedre kvalitet :) Mange anser Hyundai som jallamerke Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Der lærte jeg noe nytt...... etter og ha solgt 50+ 3ere Det stemmer det faktisk, jeg og Staff hadde en slik med samme motoren for ikke så lenge siden. Heldigvis er det ikke så mange av dem og ja de går som ei bøtte møkk... :puke: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 sorry, men HAHAH :D større volum enn min men mye mindre hk :D morsomt.. :P sorry :P måtte bare.. Ja, ok. Dagens mest saklige og nødvendige post? [ironi.] Ikke mange sugedieselmotorer som har så mye hk, altså uten turbo og IC. Skal du "le" av alle typer biler som har diesel med større motorvolum, og mindre hk enn deg, så kan du nok "le" resten av livet ditt tror jeg. Hvor mye NM har Hyundai'en din da? Så kan vi sammenligne HK og NM opp imot hverandre på de 2 motorene. Skal vedde på at med tanke på hvor mye HK det er i de to vidt forskjellige motorene det er snakk om, så har Golf'en mer NM enn det din helspreke 1.6 har, selv om din har mer HK. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 sorry, men HAHAH :D større volum enn min men mye mindre hk :D morsomt.. :P sorry :P måtte bare.. Seriøst :rolleyes: Hk er ikke alt, dreiemoment er også en viktig ting (men dette vet kanskje ikke du som ikke har allverdens dreiemoment :rolleyes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Noen som vet om det er originalt med turteller i denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har ikke turteller.. bare stygg klokke :( Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Du får gjøre som meg, oppgradere :D du har grei oppgradering :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Noen som vet om det er originalt med turteller i denne?? klokke i min iallfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg