Euro-96 Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Tja,hva skal jeg si??? Jeg kom meg jo opp dit til slutt sist gang det ble arrangert av dere,men med en bensinpumpe som koker bensinen var ikke bilen noe særlig å ta seg fram med....... Men da jeg skulle prøve bilen etter at den hadde stått i etpar timer,kom jeg på at lappen lå i den andre bilen som stod hjemme.... :( Neste gang skal ikke de to nevnte tinga hindre meg,men da skjer det helt sikkert noe annet så jeg ikke får kjørt.. Men jeg kommer ihvertfall dit,med eller uten bil. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Era Skal tenke på dere når jeg sitter i racing rigga Alfa på Nurburgring og gliset går rundt hue hehehe:D :D :D Racing kurs i Alfa på Ringen ahhhh livet er herlig dere. Kos dere denne kvelden jeg melder fra til alle jeg vet om som kan være intressert som vanlig kanskej latex får bytta aksel til sperre på 240 sin... og sliti ut dekka han vant sist hehehe. Tudeldu Era Du også?? Trodde jeg fikk ordna at en ghibli(skrives det sånn?) på banen, men han skulle også ned dit......... Bedre å sladde på rudskogen enn å kjøre snusfornuftig ringen:rolleyes: Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Guffen Du også?? Trodde jeg fikk ordna at en ghibli(skrives det sånn?) på banen, men han skulle også ned dit......... Bedre å sladde på rudskogen enn å kjøre snusfornuftig ringen:rolleyes: :D :D :D :D m'm m'm m'm m'm Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Guffen Du også?? Trodde jeg fikk ordna at en ghibli(skrives det sånn?) på banen, men han skulle også ned dit......... Bedre å sladde på rudskogen enn å kjøre snusfornuftig ringen:rolleyes: Ja må jo det er jo på ferie der nede mens detta skjer. Men nå er det flytta til 18 og 19 Sept så det kan jo hende han kommer med Ghibli Biturbo da :D SÅ da drar vi på Historisk racing med blaa GT40 på Spa isteden den helga hehe Ha en morro kveld. Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
il commendatore Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 sikre kilder sier han er for "redd" for bilen sin (ghibli) kansje dukker han opp på alfa treffet samme sted , samme helg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by il commendatore sikre kilder sier han er for "redd" for bilen sin (ghibli) kansje dukker han opp på alfa treffet samme sted , samme helg ? FEIGE FITTE!!!!:D :D For de som vil se bilder fra forrige gang så ligger det også på http://www.bilmekaniker.no Enjoy! Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Kommer nok jeg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Da er det klart at jeg også stiller til start, enten det blir med clio eller 240. Kommer uansett! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by suggen Da er det klart at jeg også stiller til start, enten det blir med clio eller 240. Kommer uansett! Ta volvon a! Kan nok det med å showe du... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Guffen FEIGE FITTE!!!!:D :D For de som vil se bilder fra forrige gang så ligger det også på http://www.bilmekaniker.no Enjoy! hehehehe Detta va'kke meg, detta va'kke meg...... :D :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 1 Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 2 Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 3...jeg hadde hele 80hk til rådighet den dagen... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Noen kjører pysete :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 ^ @@ @@@ @@@@ | | | Hvor mange kommer egentlig? Får sannsynligvis skifta clutch på konebilen på onsdag, så da stiller jeg med den! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg