Guffen Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Bauda konsernet gjør det igjen... Fredag 12 september er det banekjøring igjen, siden forrige treff var så vellykket. http://www.bilmekaniker.no Vell møtt!!! Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Guffen Bauda konsernet gjør det igjen... bauda-konsernet??? vel samma det. jeg og langemann kommer denne gangen også. og det gjelder dere alle. bare og møte opp......:) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Skrotnisse bauda-konsernet??? vel samma det. jeg og langemann kommer denne gangen også. og det gjelder dere alle. bare og møte opp......:) Hele det greiene espen er med på het bauda ja!!!!imstupid NISSE!!!! Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Jeg kommer.. :D Strammer du opp einar litt guffen sånn at jeg kan komme i BMW ;) :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by pIMp Jeg kommer.. :D Strammer du opp einar litt guffen sånn at jeg kan komme i BMW ;) :D Er stram som en felestreng jeg.......pIMp ta deg en pille :D Neida....måler og presser slanger i morgen. Skal skru diffen på i morgen.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Kult at dere får arrangert sånne kvelder! Kommer med Golfen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Skal prøve å komme meg dit, men kan ikke love noe. Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 kan hende jeg kommer, fikk mer smak på det etter igår:D for se hvordan det blir med dekk først, så kanskje jeg durer ned en tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 er de nøye på DB grensa? :) Vil gjerne kjøre, men redd for at den har for mye lyd? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Överladdaren Er stram som en felestreng jeg.......pIMp ta deg en pille :D Neida....måler og presser slanger i morgen. Skal skru diffen på i morgen.... Hehe.. skal ta en sånn pille jeg. Takk for lånet av hjelm forresten :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Det eneste jeg gjør med einar er å :pisser: på han:D Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Guffen Det eneste jeg gjør med einar er å :pisser: på han:D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Skal tenke på dere når jeg sitter i racing rigga Alfa på Nurburgring og gliset går rundt hue hehehe:D :D :D Racing kurs i Alfa på Ringen ahhhh livet er herlig dere. Kos dere denne kvelden jeg melder fra til alle jeg vet om som kan være intressert som vanlig kanskej latex får bytta aksel til sperre på 240 sin... og sliti ut dekka han vant sist hehehe. Tudeldu Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Era Skal tenke på dere når jeg sitter i racing rigga Alfa på Nurburgring og gliset går rundt hue hehehe:D :D :D Racing kurs i Alfa på Ringen ahhhh livet er herlig dere. Kos dere denne kvelden jeg melder fra til alle jeg vet om som kan være intressert som vanlig kanskej latex får bytta aksel til sperre på 240 sin... og sliti ut dekka han vant sist hehehe. Tudeldu Era God tur da! :) Skal ikke se bort ifra at jeg, og 2 biler til stiller. Driftetrening.... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Trur nok ikke bilen min er ferdig til da, men kan jo se om man ikke får låne en;) ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg