VW4 Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Lurer på om det er noen som har den filmsnuten der Quicksilver cruiser rundt på motorveien og sånt..Tøfft filmklipp, den ligger ikke på siden dems lenger....Så om noen har den så si ifra, skulle hatt den altså! Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 hakke sett den på lenge. men den virka så rotete... :) snakke i mobil mens du filmer osv... han må dra på :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Trylle....trylle....hokus pokus filiokus!! Hvis jeg ikke tar helt feil dukker den snart opp!:D Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Her er den: supra_movie.avi Kos deg ;) Her er et lite til: supra_work.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Takker og bukker!! Ahh..for en bil! Skulle hatt en sånn...hehe..Men lyden er litt gæærn på filmklippet, noen som har en perfekt en? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by VW4 Men lyden er litt gæærn på filmklippet, noen som har en perfekt en? Det er ikke noe galt med lyden på det klippet - I know, I made it. Hva er det som skjer når du spiller den av hos deg? Hvilken versjon av DivX har du? Hvor rask prosessor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by espentan Her er den: supra_movie.avi Kos deg ;) Her er et lite til: supra_work.avi Du veit vel ikke hva låta heter som er fra det siste filmsnuttet? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Oleee Du veit vel ikke hva låta heter som er fra det siste filmsnuttet? Jøss da, klart jeg vet! Det er Alice Deejay - The Lonely One. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by espentan Jøss da, klart jeg vet! Det er Alice Deejay - The Lonely One. Sorry ass Espen :( , men jeg mente egentlig det første filmsnuttet... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Oleee Sorry ass Espen :( , men jeg mente egentlig det første filmsnuttet... Aha, godt vi fikk oppklart dette. Det kan fort bli krig når det vanker misforståelser av slike dimensjoner :) Soundtracket på det første videoklippet er: Mauro Picotto - Back To Cali. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by espentan Aha, godt vi fikk oppklart dette. Det kan fort bli krig når det vanker misforståelser av slike dimensjoner :) Soundtracket på det første videoklippet er: Mauro Picotto - Back To Cali. Aahhh, tusen takk!:) Den låta er skamrå!! Hehe...sorry for misforståelsen, blir fort det vøtt... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Oleee Aahhh, tusen takk!:) Den låta er skamrå!! Hehe...sorry for misforståelsen, blir fort det vøtt... Jepp, låta er god den! Takk for at du ga meg muligheten til å bruke min kunnskap til å glede andre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 gunstige videoer der espentan hehe, men så er jo bilen som er filmet litt fet også da :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Fet kjøring! Bra redigert :) edit: sikker på at det er Back To Cali? evt hvilken versjon er det? hentet den, men den var ikke lik i det hele tatt...:( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Dr_S edit: sikker på at det er Back To Cali? evt hvilken versjon er det? hentet den, men den var ikke lik i det hele tatt...:( Ja, det er Back to Cali, men jeg er litt usikker på om det er en remix. Jeg trenger jo ikke gjøre det vanskelig for deg: Mauro_Picotto_-_Back_To_Cali.mp3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg