Gå til innhold

Min mk2!

Ranger emnet

aRne eGGe

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil:)

Jeg hadde tonet rutene om jeg var deg. Syns lys toning gjør seg veldig godt på biler flest. Må nesten foreslå takstativ og panser-BH (selv om jeg håper du ikke gjør dette, da jeg skal ha det selv også:)). Tror det hadde gjort seg utrolig bra på bilen din. Etter min smak selvfølgelig.

Og de nye skiltene passet like bra som fot i hose.

Sleng ut flere bilder av bilen, gjerne bakfra.

Felgdim og dekkdim lurer jeg litt på.

Motor regner jeg med er en kjedelig 1.8 monopoint.

Takk for det!

Ja, har snust på BH til bilen også, og tror det ville komme iløpet av vinteren en gang...sorry,hehe;)

Tror nok det blir lett toning av rutene ja. Skal få knipset noen flere bilder snart og lagt ut.

Hehe, motoren er faktisk enda værre..er en 1,6 med 75 spinnville hester:zzzz:

Felgene er forøvrig BBS RS(høyglanspolert kant) som er 8x15 foran og 8,5x15 (ET 15 foran og 25 bak), med 195/45/15 såler.

Tøff bil. Synd du byttet skiltene, men. :S

Litt lavere, emblemgrill og andre lykter foran, så hadde den vært tilnærmet perfekt. :)

Akkurat det som kommer også;) Blir gewinde til våren, lykter med kryss i og mest sannsynlig en emblem grill med krom kant rundt.

Ja, hva skal man si? Flott bil :D

Men...skal du gå for justerbart senkesett eller? :)

Virke veldig høy foran..jaja...Fin bil :D

Gewinde kommer til våren;)

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger:)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvorfor emblemgrill?

Knall den grillen der.

Liker denne grillen og. Men vurderer den andre for tror det hadde gjort seg med kromkanten rundt som tar igjen dørhåndtakene og felgene. Blir litt mer helhet.

Er på jakt etter hovedlykter med sort kryss i, så hvis noen har et sett til salgs er det bare å gi lyd;)

Fikk gjort en liten smule idag også. Byttet bare pærer til xenon lookalike...det ble stoooor forskjell. Men nå må jeg bytte parklysene også til samme fargealacocaina

Fikk også montert nye skiltlys, da det ene var gåent...så ble det begge i samme slengen.

Et bilde av pærene(utrolig spennendegrinchy )

DSC00014.jpg

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne grillen og. Men vurderer den andre for tror det hadde gjort seg med kromkanten rundt som tar igjen dørhåndtakene og felgene. Blir litt mer helhet.

Er på jakt etter hovedlykter med sort kryss i, så hvis noen har et sett til salgs er det bare å gi lyd;)

Fikk gjort en liten smule idag også. Byttet bare pærer til xenon lookalike...det ble stoooor forskjell. Men nå må jeg bytte parklysene også til samme fargealacocaina

Fikk også montert nye skiltlys, da det ene var gåent...så ble det begge i samme slengen.

Et bilde av pærene(utrolig spennendegrinchy )

DSC00014.jpg

De pærene der hadde jeg og, 100w megablue.. kjørte i ei uke så eksploderte pæra:wonder:

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider