aRne eGGe Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jasså?? Fant du ut hvorfor eller er det bare pærene som er crappy? Har brukt de før på tidligere biler og funket fint:wonder: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jasså?? Fant du ut hvorfor eller er det bare pærene som er crappy? Har brukt de før på tidligere biler og funket fint:wonder: Nei jeg aner ikke, er temmelig trangt i de små lyktene, var redd reflektoren var gått men var bare pære. Jeg har og kjørt med de før, midt på sommeren med en golf 4, der gikk den ene lampa..bla varmt gitt..men det var som sagt 100w da. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 steike for en fin 4dørs! Fikk gjort en liten smule idag også. Byttet bare pærer til xenon lookalike...det ble stoooor forskjell. Ble lysene mye bedre? hvor mange watt? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 steike for en fin 4dørs! Fikk gjort en liten smule idag også. Byttet bare pærer til xenon lookalike...det ble stoooor forskjell. Ble lysene mye bedre? hvor mange watt? Takk for det:) Ja,lysene ble betraktelig bedre og et mye finere skjær. Så må si meg meget fornøyd med disse. Husker ikke watt akkurat her og nå, men kan sjekke d opp imorgen. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Takk for det:) Ja,lysene ble betraktelig bedre og et mye finere skjær. Så må si meg meget fornøyd med disse. Husker ikke watt akkurat her og nå, men kan sjekke d opp imorgen. Ah..høres bra ut Er det noe jeg trenger så er det lys nå. Blir sinnsykt dårligere på våt vei. Har nye klarglass lykter og relesett fra biltema så neste blir vel noen kraftigere pærer. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ser godt ut!:D Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 pen bil....de felgen var porr... sto de på bilen eller har du kjøpt de`? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 pen bil....de felgen var porr... sto de på bilen eller har du kjøpt de`? Takk for det! Kjøpte de med bilen. Kunne kjøpt bilen uten....meeeen ble selvfølgelig med;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jaja,da har jeg fått herjet litt med bilen i helgen. Har fått lagt nytt gulv i bagasjerommet og isolert baki der. Ble mye bedre, så det var digg. Gjenstår å trekke det opp i filt, noe som blir tatt iløpet av uken håper jeg. Ellers så var postmannen snill med meg på fredag og kom med noen smådeler som jeg hadde bestillt. Så disse ble også montert i helgen:D Anyways, her er noen bilder av helgens strabaser : Delene som kom på fredag.. Og så noen fra jobben i bagasjerommet : så under tilpassing av mal: begynner å nærme seg: og så tilpassing av isoleringsmattene: og vips, underher er det ny plate og lydisolert: Den gamle matten ryker snart til fordel for filt som blir trekkt over gulvplaten. Så ser det litt bedre ut baki der. Har også fått tak i teppe til hjulbuene bak(takk til Sele) som skal vaskes og støvsuges og monteres. Så det nærmer seg:wonder: Teppene til hjulbuene: Har også vert å fisket frem et stab.stag i helgen som vil bli montert på nyåret en gang. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Dette blir bra!! Skulle ikke ta ut reservehjulet, borre ett hull i plata, og sette inn en basser mens du er igang baki der? ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Eller hva med å poste bilder av interiørdetaljene ferdig montert? Venter i spenning :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Dette blir bra!! Skulle ikke ta ut reservehjulet, borre ett hull i plata, og sette inn en basser mens du er igang baki der? ;) Vurderer det, men får se. Er ikke store jobben og skjære ut hull til en bass baki der. Men foreløpig blir andre ting prioritert;) Eller hva med å poste bilder av interiørdetaljene ferdig montert? Venter i spenning :) DET skal jeg få gjort. Hehe, glemte visst å knipse noen bilder av detaljene....kommer så fort jeg har fått tatt noen bilder...stay tuned;) Er det forøvrig noen som vet hvor man kan få kjøpt vinduspakninger til dørene? Vil ha nye slik at det ser rent og pent ut. Er dette noe den lokale Møller forretningen kan ha uten at det koster skjorta og en halv arm? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ser godt ud. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det en CL? Ettersom den ikke hadde tepper på sidene bak og med det trasige teppet bak der? Har bare sett sånne tepper bak i det samme stoffet som på sidene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ser godt ud. :) Takker:) Er det en CL?Ettersom den ikke hadde tepper på sidene bak og med det trasige teppet bak der? Har bare sett sånne tepper bak i det samme stoffet som på sidene. Er originalt en CL ja, men er bygget om til GL ved et eller annet tidspunkt. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg