aRne eGGe Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Da kommer det litt om historien til bilen. Som nevnt i først tråd var bilen dønn original i sommer. Noe den ikke er nå lenger.................:tannløs: Det sies at et bilde sier mer en tusen ord, så here it goes: Slik så den ut i slutten av juli: Og så litt om prosessen: Nye dører på plass: Rust rundt påfyllingslokket finner man seg ikke i, så da skjer slike ting: Som etter litt arbeid ble slik: Gamle interiøret: Her er noen deler som ble montert før den ble sendt til lakking: Slik foregikk det i lakkboksen: som etter litt "spruting" ble slik: Og så begynnte monteringen etter å ha kommet seg velberget hjem igjen. Begynner å ligne en bil igjen: Før den idag ser slik ut: Det var en lang historie gjort veldig kort, men får ihvertfall en idè om hva som er blitt gjort og hvordan den fremstår idag:) (ALT dette er gjort av tidligere eier, så all honnør til han!) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 natt og dag forskjell.. Hva ble gjort ved tanklokket? rust? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 natt og dag forskjell..Hva ble gjort ved tanklokket? rust? Dette skrev han over bildet: Rust rundt påfyllingslokket finner man seg ikke i, så da skjer slike ting. Så da regner eg me at det var rust. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Denne er meget pen altså :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 natt og dag forskjell..Hva ble gjort ved tanklokket? rust? En ganske drøy forskjell ja. Og som mr.Bean sier så var det pga. rust det ble skjært ut ved tanklokket.. Denne er meget pen altså :) Takk for det:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Har du montert hjulbuebreddere? lå blandt delene du hadde montert.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det er ikke montert breddere på den. Er indre hjulbue foran tror jeg...var en del rust der. Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det er ikke montert breddere på den. Er indre hjulbue foran tror jeg...var en del rust der. er ikke det bilde av bakre hjulbue da? at den er bytta, det tror jeg:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 er ikke det bilde av bakre hjulbue da? at den er bytta, det tror jeg:) Tenkte litt bakvendt:drunk: ...er nok bak ja;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Tenkte litt bakvendt:drunk: ...er nok bak ja;) ;) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Da har jeg vært hos den lokale VW forhandleren her og prøvt å fått tak i pakning til vinduene i dørene, noe som viste seg å ikke være så lett. De var nemlig sluttet å produsere disse ifjor, så håper på at det finnes noe uoriginalt å få tak i en plass. Så er det noen som vet om andre plasser de kan dette?? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jaja, ikke store updaten men fikk en pakke fra england her om dagen, og da må jo ting og tang monteres rimelig kjapt:fatality: Fikk montert girmansjett i skinn(volfsburg). Måtte få vekk den fæle gummimansjetten som var der!Fikk montert en girkule i samme slengen, meget god å holde i men er noe usikker om jeg likte den...så får se om den blir. Monterte i samme slengen vindussveivene bak også så begynner det å likne noe etterhvert. Anyways, her er noen dårlige mobilbilder: Før: Etter: Og et av vindussveivene: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Da har jeg kjøpt en liten forsinket julegave til gliset mitt : GEWINDE er endelig i hus:w00t Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det blir bra. Få nok skikkelig senk på go bilen. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 husk konkuransen Arne;) hehehe Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg