Gå til innhold

Spottings i Fredrikstad

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

Så den idag med hvite compomotive faktisk. Tror ikke de er fabrikksota, for de er så mørke i siderutene. Elsker den bilen!

Takketakk. Jeg har solgt RS4 felgene mine nå til en svart A3 som går i byen.

Nå venter jeg bare på nye felger, men sliter litt økonomisk pga russetid. I verste fall får jeg ikke felgene før Juni. Ikke har de kommet enda heller, italierne er ikke akkurat det mest effektive folkeslaget...:P

Hvordan felger skal du ha nå da?

Bra det er flere på min alder nedover i østfold med bil interesse, som ikke er så keen på å henge på bensinstasjoner ja :D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjeberg er dog et trist sted.....

Østfold generelt er jo det største fylke i norge med amcar intresse. jeg er den eneste i familien min som driver med japsebiler.:) fordelen med skjeberg er at det er stille og rolig. ikke no bråk. he he

2006 toyota yaris

1994 toyota supra tt eurospec

1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeberg er dog et trist sted.....

Østfold generelt er jo det største fylke i norge med amcar intresse. jeg er den eneste i familien min som driver med japsebiler.:) fordelen med skjeberg er at det er stille og rolig. ikke no bråk. he he

hehe, nå begynte jeg å lure når du sa japsebil, for jeg så først bare at yarisen sto i signaturen :p

Men, er ikke no sæærlig fan av americanere, så kommer nok ikke til å holde på med sånt nei!:p

Liker mer japser og tyskere ja! Så vi kan godt bytte bil der nede, du golfen, og jeg Yar...supran!?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få låne yarisen min. he he. den er jeg ikke redd for er arbeidsbilen det. men jeg jobba på toyota i bærum før. mulig jeg har møtt deg i kg el no sånt før?

hehe ikke sant ;)

Det kommer ann på når du jobba her da, men tviler egentlig, har ikke vært der så mye! Fikk bilen i sommerferien i fjor, så alt før det er utelukket!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider