EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Så den idag med hvite compomotive faktisk. Tror ikke de er fabrikksota, for de er så mørke i siderutene. Elsker den bilen! Takketakk. Jeg har solgt RS4 felgene mine nå til en svart A3 som går i byen. Nå venter jeg bare på nye felger, men sliter litt økonomisk pga russetid. I verste fall får jeg ikke felgene før Juni. Ikke har de kommet enda heller, italierne er ikke akkurat det mest effektive folkeslaget...:P Hvordan felger skal du ha nå da? Bra det er flere på min alder nedover i østfold med bil interesse, som ikke er så keen på å henge på bensinstasjoner ja :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Er egentlig litt hemlig, for disse er det ikke mange av i Norge, og jeg ønsker å holde det sånn... :P Driver også å kikker på noen andre felger. Når jeg holder på med bilen, er det som regel på gårdsplassen, eller så kjører vi en liten tur i det fine været.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Ta en tur ned på stopp 5. mai, så kan dere jo se et par biler som ikke er faste "bensinstasjon tilhengere" :) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Mange hete biler i Østfold Gatebilklubb! Blandt annet RS2'n til Høkeli, eks-klubb-bil dog. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Skjeberg er dog et trist sted..... Østfold generelt er jo det største fylke i norge med amcar intresse. jeg er den eneste i familien min som driver med japsebiler.:) fordelen med skjeberg er at det er stille og rolig. ikke no bråk. he he Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Skjeberg er dog et trist sted..... Østfold generelt er jo det største fylke i norge med amcar intresse. jeg er den eneste i familien min som driver med japsebiler.:) fordelen med skjeberg er at det er stille og rolig. ikke no bråk. he he hehe, nå begynte jeg å lure når du sa japsebil, for jeg så først bare at yarisen sto i signaturen :p Men, er ikke no sæærlig fan av americanere, så kommer nok ikke til å holde på med sånt nei!:p Liker mer japser og tyskere ja! Så vi kan godt bytte bil der nede, du golfen, og jeg Yar...supran!? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Du kan godt få låne yarisen min. he he. den er jeg ikke redd for er arbeidsbilen det. men jeg jobba på toyota i bærum før. mulig jeg har møtt deg i kg el no sånt før? Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Du kan godt få låne yarisen min. he he. den er jeg ikke redd for er arbeidsbilen det. men jeg jobba på toyota i bærum før. mulig jeg har møtt deg i kg el no sånt før? hehe ikke sant ;) Det kommer ann på når du jobba her da, men tviler egentlig, har ikke vært der så mye! Fikk bilen i sommerferien i fjor, så alt før det er utelukket! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja da har jeg ikke møttd deg nei. er vel ca 2år siden jeg var i kg Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg