rogern Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 kosta meg 100 kr og lage justerbart panhard og momentstag.. hvis du ryker ett av de staga ska du få ett kyss.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Håper bare det panhard-staget ditt holder... :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Håper bare det panhard-staget ditt holder... :P :word_ms Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 De er ikke "rom" i gjengene/mutterne? Ser litt bedre ut enn hjemmelaga stag, selvom det kan bli like bra.. EDIT: Er det ikke moms-fritt på alle bildeler under 3000 kr? Hjemmelaget stag som er basert på originale stag kan ikke bli like bra, da de originale stagene er mye mer pinglete. Det er mange (iallefall i usa), som har gjort sine stag ovale og jeg vet om iallefall en i bergen som KNAKK sine, med 300hk. 81'-> er som jeg har nevn før, dårligere enn de tidligere. Og til han som sier ovenfor her at han kan lage justerbare for 100kr: Regn ut hva de fire polyforingene koster deg (gul poly), så øker prisen en del mer! Prisene jeg regnet på der, var altså priser på foringer fra pedersens racing, som nok er en av de billigste, om ikke de billigste på polyforinger i Norge. (han leverer forøvrig blå/lilla). Differansen blir liten og resultatet vil aldri bli like bra, når det originale stålet bøyer seg og ørene blir ovale. Men for all del, justerbare originale har potensiale til å bli bedre enn originale. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 vi får se.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.