CaRBoNE Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ka er den øvrige grensa på størelse av streamer i frontruta? trenger og tips til en tøff en :) Siter Aldri la love & regla gå forran sunnfornuft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 den MÅ vere over vindusviskeren ;) kompisen min fikk klage på det da han var på godkjenning :P han bare kuttet pussern littegranne og fikk det godkjent :P så regner med det bare kommer ann på viduspusserne.. men er klart det finnes sikker grenser da :P hehe... Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 http://www.dekaltrim.nu/search_prod_list.asp?maingroup=Bil&secondgroup=Volvo&thirdgroup=Framrutestreamers Kanskje du finn noko der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Øvre grense er 0mm, altså ikke lov. Ikke engang med originalfarga rute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Reglen jeg har hørt er at når du står foran bilen og ser på frontruten skal du se minst halve speilet under streemeren. Var hvertfall det politiet sa til meg for mange år siden når jeg sto i grøftekanten og måtte pelle av min før jeg fikk kjøre videre. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Øvre grense er 0mm, altså ikke lov. Ikke engang med originalfarga rute. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ble stoppa her om dagen og han mente den burde av før BT så den =) Nye regler.. Alt som kan klistres på frontruta skal vekk. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Er ikke lov å klistre noe på frontvinduene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ble stoppa her om dagen og han mente den burde av før BT så den =) Nye regler.. Alt som kan klistres på frontruta skal vekk. er jo bare å sette på ny etter på det:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Er ikke lov å klistre noe på frontvinduene. Joda, mygg. Sist jeg hørte noe var det 10 cm. Men skal visst være nye regler etter det ja. Og vet ikke hvor mye. Tror du kan ringe BT og høre for å ver sikker Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg gjentar: Nye regler, intet klistremerke i frontruta.. 0 mm Null, niks, og nada. Streamer off. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Eneste som er noenlunde pent, er jo en stripe i bilens farge.. Den farga stripa på ruta er lovlig jo, for det er jo levert orginalt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ja jeg ble stoppa av onkel politi og fekk streng besjed om og ta bort det lille volvo emblene i frontruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Den farga stripa på ruta er lovlig jo, for det er jo levert orginalt.. Hvis du har originalfarga rute og klarer å pirke av fargen skal du få tusen spenn av meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Streamer er ulovlig. Toning er lovlig på biler som er levert med orginaltoning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg