Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det intelektuelle høydenivået på jordens overflate målt i gjennomsnitt er på høyde med Danmark.

 

ta deg en bolle a løken.

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. sjekk jentene styrer og ordner hr'a :) hæhæ!

love this shit seriuosly!

 

MOMO, du skryter så jævli av at bilen din vil koste deg 50k og er et budsjett prosjekt!

 

søtt må jeg si.. Hvor gir det deg en rett til å uttale deg om MIN bil som har kosta meg rundt 200k hittil?....

 

Og hvor har du det fra at bilen min var ferdig!?.. Dette vil jeg vite!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ikke korrekt bokmål så jeg forstår ikke hva du skrive. Kan du oversette for til en forståelig målform?

 

Ettersom detta blei te ein språk konkurranse så håpe eg du gjors på med dei setningane der. Akkurat nå skrive eg dialekt, og det suge å lesa.. klart det e enklare å lesa nynorsk og/eller bokmål. Problemet blir disse folko som skrive østlandsdialekt og kalle det bokmål.. detta e ikkje tiltenkt deg DeeLuxe, men ganske mongen andre som klage når noken skrive feil dialekt :)

 

10-4, peace out:hammer

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. sjekk jentene styrer og ordner hr'a :) hæhæ!

love this shit seriuosly!

 

MOMO, du skryter så jævli av at bilen din vil koste deg 50k og er et budsjett prosjekt!

 

søtt må jeg si.. Hvor gir det deg en rett til å uttale deg om MIN bil som har kosta meg rundt 200k hittil?....

 

Og hvor har du det fra at bilen min var ferdig!?.. Dette vil jeg vite!

 

Jeg har ikke nevnt noe om at din bil har kosta 200.000,- jeg.

Jeg aner ikke hva du har brukt og det har jeg heller ikke noe med. (eller noen andre heller forsåvidt)

 

Ja når jeg mente "ferdig" så mente klar til å starte å kjøre utpå banen og skrense.. En prosjektbil blir vel aldri egentlig "ferdig" sånt sett, man gjør jo alltid forbedringer og forandringer.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes bilen ble veldig... SUGEKOPP.. kler han skikkelig bra..

ikke helt sånn jeg ville gjort det. men syntes det ble mye bedre en forje paint.. og det er noe som ingen andre har.. og bilen skal brukes i drifting (i drifring er det om å gjøre å bli lagdt merke til ikke altid å ha fetest bil) så overall fett som drifte bil.. men litt mye for en bruks bil. så konklusjon OG punktum for diskusjonen mellom hva som er fetest volvoen til momo eller vinylen til sugekopp.. begge vinner..

 

fordi det sikkert finnes noen langdt utpå et jorde som liker 740.. å vinylen til sugekopp er perfekt til drifting..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom detta blei te ein språk konkurranse så håpe eg du gjors på med dei setningane der. Akkurat nå skrive eg dialekt, og det suge å lesa.. klart det e enklare å lesa nynorsk og/eller bokmål. Problemet blir disse folko som skrive østlandsdialekt og kalle det bokmål.. detta e ikkje tiltenkt deg DeeLuxe, men ganske mongen andre som klage når noken skrive feil dialekt :)

 

10-4, peace out:hammer

Ja, nå velger jeg å tro at Haugesund og omeng ikke har en så galen "skriftlig dialekt". Ikke liker jeg all denne rettingen heller, er ikke norsk-rettskrivningsforum, er ett bilforum.

 

Og som sambandsoffiseren fra Skudnes sa, "ti-fria e ikkje eitt norskt begrep, d ska ikkje brukats fordi det betyr ingenting" ;)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at et A4 ark bare kan brettes dobbelt 7 ganger? Det er fysisk umulig å brette det mere. Dette gjelder forøvrig for et hvilket som helst størrelse av ark.

 

:vampire: :vampire: :pimp :vampire: :vampire:

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på BS her så kan jeg jo svare på innlegget ditt om papirbretting.

 

Info hentet fra http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_folding

 

"It was formerly thought that it was impossible to fold a sheet of paper in half more than 7 times; usually it is difficult to reach even 6 times. This has been publically debunked by a high school student named Britney Gallivan, cleverly using "Single Direction Folding." She was also able to derive the mathematical limits of paper folding, and folded a piece of paper in half 12 times, using alternate directions, like Mythbusters later did."

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å avkrefte/bekrefte den myten:

 

Mythbuster slo fast at det er umulig å brette den korrekt 7 ganger (Dvs brette, vri 90 grader, brette, vri 90 grader osv)

 

Alle andre metoder er juks.

 

Sandvik: en gang du sitter på valsen, kan du da prøve å brette, kjøre over, vri, brette, kjøre over, vri osv og se hvor mange brett du får til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår