Gå til innhold

Alternativ til aldersgrense på forumet ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Først må jeg si; det er kjempebra at vi får nye mennesker inn i bilmiljøet, og mange av dem ender sikkert opp med å tilføre mye etterhvert.

Sett bort fra det har jeg personlig begynt å nyte bilforumet litt mindre i det siste siden antallet avanserte innlegg minsker med tiden. Man merker at det er mange spørsmål i fra mennesker som har lenge igjen til de har lov til å kjøre opp. Det flyter litt over med tråder på prosjekter som stort sett er en vanlig bil osv.

Er kjempeinteressert i Golf I, men jeg finner lite fengende i den gruppen. Kunne vært morro med et litt høyere nivå på en måte.

Men når dette er sagt skjønner jeg jo problemet med noe slik også, men kanskje man skal tenkte litt mere om hva man poster - og bruke søkefunksjonene litt mere aktivt ?

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først må jeg si; det er kjempebra at vi får nye mennesker inn i bilmiljøet, og mange av dem ender sikkert opp med å tilføre mye etterhvert.

Sett bort fra det har jeg personlig begynt å nyte bilforumet litt mindre i det siste siden antallet avanserte innlegg minsker med tiden. Man merker at det er mange spørsmål i fra mennesker som har lenge igjen til de har lov til å kjøre opp. Det flyter litt over med tråder på prosjekter som stort sett er en vanlig bil osv.

Er kjempeinteressert i Golf I, men jeg finner lite fengende i den gruppen. Kunne vært morro med et litt høyere nivå på en måte.

Men når dette er sagt skjønner jeg jo problemet med noe slik også, men kanskje man skal tenkte litt mere om hva man poster - og bruke søkefunksjonene litt mere aktivt ?

Jasså, da hadde vært kult å se hvordan nivå du tenkte på da?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint med en hevning av det tekniske nivået.

Har lest igjennom noen av trådene dine, mye preik og synsing mener nå jeg. Ikke har jeg sett et eneste bilde av den einseren du bygger...

Kanskje du har link?

Du spør jo like mye som andre på Golf1 forumet, så jeg vet ikke helt jeg...

EDIT: Fant den...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker at det er mange spørsmål i fra mennesker som har lenge igjen til de har lov til å kjøre opp

Unnskyld meg, men som ung føler jeg meg nesten støtt av denne kommentaren. Alle har vært grønne en gang i tiden, og man må begynne et sted, uavhengig om man er 16 eller 61. Hva teknisk innsikt og teoretisk erfaring angår, spiller alder liten rolle. Hvis man i tillegg aktivt jobber med praktiske ting som ung, har jeg en følelse av at man har mer innsikt til tekniske ting enn en 30-åring uten erfaring. Kanskje det rett og slett er fordi unge mennesker har mer lyst til å lære ting, mer pågangsvilje?

Når det er sagt kunne man gjerne laget seg en prosjekttråd og heller spurt i den, enn å lage mange små spørretråder. Uavhengig alder!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer Eirik der, jeg føler meg også litt støtt av den kommentaren. Jeg er kanskje smågrønn på tekniske ting om bil ennå, men Gud skal vite at jeg har lyst til å lære! Har lagt merke til at endel av oss unge faktisk skriver opptil mange ganger så seriøse innlegg som dere over 20, bare så det er sagt.

Så kom nå ikke her å døm pga. alder.

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjenner at det gjør vondt med skarpte tenner mot halsen (les: få bitt av hodet) trekker jeg klokelig tilbake spørsmålet, og konkluderer med at jeg tar feil. Bilforumet trenger ingen forbedringer på dette området, så la oss bare stenge tråden.

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bilforumet.net ta 100kr i året som kontigent, blir fort endel mer seriøst da når du får luka ut alle useriøse aktører.

På en måte hadde det vært greit ja.

Men forum bør vel være gratis?

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit at det er gratis, men det hadde ikke gjort noe med en 100 lapp. Det jeg synes blir litt feil er at ettersom dette er et forum, så må folk tåle at andre spør, uansett om det er noe som du synes er "enkelt" eller noe du kan bra. Folk spør jo fordi de lurer, ikke fordi de vet svaret.

Jeg mener at alder er noe man ikke burde tenke på, jeg har selv sittet å tenkt, "hvor gammel er denne personen?" men dette spiller egentlig ingen rolle, hvis brukere er useriøse er det jo bare å rapportere de...

Jeg synes bilforumet er et flott forum og håper andre synes dette også:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bilforumet.net ta 100kr i året som kontigent, blir fort endel mer seriøst da når du får luka ut alle useriøse aktører.

Det vil ødelegge det som idag har blitt bilforumet.net. Vil man ha Golf-snakk så gjør man som nitewlkr så pent putter det, man stikker f.eks på vortex-forumet. Er man såpass hjernedød at man ikke skjønner engelsk så får man benytte seg av vacn sitt tilbud. Det er jo uansett der alle hardcore VW-folk henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo den balangsen mellom "gammle" og "unge" som er morro og bra da!

Synes vi skal hjelpe hverandre så godt vi kan alle på dette forumet!

Er selv ikke mere en akkurat fylt 17år, og noe av det jeg liker brest og drive med er og skru! Er i alle fall sånn her jeg kommer i fra at her hjelper alle hverandre enten du er ung eller gammel, er jo sånn det skal være!

Alle som kan mye har selv vert unge og kunnet lite en gang!

MEN.... Er helt enig i at folk som KUN spør og ikke kan svare på noen ting ikke burde vere på dette forumet, da det har lett for og bli mange unødvendige topicer! Men 100kr for 1 år var ikke en dum ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider