Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt Koni til bilen min, komplett sett med 4 stk gule koni? Pris?

Ranger emnet

_Sjakalen

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DaButcher: vet ikke om du har gjort det, men når jeg døtta i dempera mine, så "butta" det gule røret, så jeg trøkka ut dempern fra bunn.. Grunnen til at dissa Bilstein-a er så tykke, er for at de er laget "opp/ned".. Det er ikke selve stempelet som er så tykt.. Det er mye mindre, og ligger inni den store/tykke..

Sjakalen, knekkeR? Hvorfor i all verden skal bilstein knekke, og ikke koni? Haha! Men for all del, satser du seriøst og går for koni altså? :s

Bilstein er det også 15 års garanti på, mot produksjonsfeil, da vel og merke.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • 2 weeks later...

bare så det er fortalt, det ble Bilstein baut om med originale R-sport fjører foran og slappe originale bak... Bilen ble sykt god å kjøre...! Har også kjøpt et sett Koni til min kartleseres vogn, og for å si det mildt er det klasseforskjeller... Bilstein er tingen, vel anvende 7500,- for å få en seriøs fjæring på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så det er fortalt, det ble Bilstein baut om med originale R-sport fjører foran og slappe originale bak... Bilen ble sykt god å kjøre...! Har også kjøpt et sett Koni til min kartleseres vogn, og for å si det mildt er det klasseforskjeller... Bilstein er tingen, vel anvende 7500,- for å få en seriøs fjæring på bilen!

Hvor mye justering ble foretatt på Koni-demperne før sammenlikningen? Koni er jo ikke akkurat noen smågutt i støtdemperbransjen.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Så det er grunnen til at gule koni er så dårlige dempere? morsomt :)

Har ikke sagt at det var derfor de var dårlig heller da?

Jeg mener det er bedre Comfort å kjøre med CS i forhold til Koni, samt at det virker mer stivt en Koni! ;)

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen har koni. betalte ca 5500 for rund baut på min 740! ble veeldig fornøyd. BIlen er senket 40 mm med lesjø fors og det fungerer VELDIG bra i motsetning til det dabutcher sier. god å kjøre!:driving :race

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider