Gå til innhold

hvordan er Volvo V70 intercooler vs org b230et intercooler

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er store forskjeller.. Hvorfor ikke koste på deg en alucooler? Koster jo tilnærmet lik null nå om da'n..

joa.. har sett at de er ikke så dyre;)

 

menne har fått coolern i hus nå (v70-coolern)

 

tenkte å montere den på b230et som sitter/skal sitte i 240n;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ved første øyekast virker den V70T5-kjøleren å ha bedre utforming på tankene... Men rørinngangene virker små...1¾"? 2"? Hvis effekten ikke skal stort over 200,så er det ikke noe problem uansett. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2" inngang ja...lite å bekymre seg for før 350+ hk da...så sant ikke elementet er restriktivt i seg selv da... Men med så mange rader skal nok det litt til...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår