Gå til innhold

Sån endte gatebil for meg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er lima med Super Epoxy nå.

Skal herde til neste helg også er det trykk teste da.

Har også fått mail fra en i USA jeg stadig mailer med som også har Vega dilla :D

Han jobber i UPS som flyver :D han regner med han kan fikse den over med en kollega og da uten moms og avgifter :D :D :D

Vakka happy da jeg neeeeeeeei :D :D :D :D

Så vi får de om ikke det ordner seg håper den er klar til NSK 3 August :D

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kjøpte griffin alu-race radiator gjennom noen som drev med dragrace. De var å kjørte i vesterås, og der lå det visst et firma som kun drev med sånne værsting deler, og hadde et hav av radiatorer. Den kosta vel 4lapper hvis jeg ikke husker feil. Stor som bare faen og ingen mere kjøleproblemer, nesten... Eneste er at ferrari-viftene som sitter foran radiatoren egentlig skal sitte bak, og dermed er bladene på viftene bøyd feil vei... Får se hva om er å få tak i etterhvert.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Jeg kjøpte griffin alu-race radiator gjennom noen som drev med dragrace. De var å kjørte i vesterås, og der lå det visst et firma som kun drev med sånne værsting deler, og hadde et hav av radiatorer. Den kosta vel 4lapper hvis jeg ikke husker feil. Stor som bare faen og ingen mere kjøleproblemer, nesten... Eneste er at ferrari-viftene som sitter foran radiatoren egentlig skal sitte bak, og dermed er bladene på viftene bøyd feil vei... Får se hva om er å få tak i etterhvert.

Husker du navnet på det firmaet?

Kjekt og vite hvem som skaffer slike deler.

Jeg har noe på G fra USA men den er ikke her før slutten av August.

Har lima den andre skal teste til helga på Rudskogen hvis den holder tett.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Nei men! Era har du fortsatt ikke tatt til vettet og kommer til VAG-treffet på Våler??? :D :D

Hva skal jeg friste med for å få deg til å komme dit? ...er det noe det hjelper å friste med? :rolleyes:

OZzzt zzzz

Sorry her prioriteres sportsvogntreff med breisladdende Ferarrier :D :D :D

Sorry det er VAG ingen ting hjelper mot Italienske Avlshingster og en drøss andre fete sportsvogner :D :D :D

Og søndag frister hjem og skru Alfa mere...

Mangler bare dynamo i Alfa nå så er den i gang igjen.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Nei menne! :| Kameramannen min svikter også!! :( Nooooo...

Hmm. Oss VAG'ere får greie oss sjæl da!

OZzzt zzzz

lol

og søndag er det Ford-klubben....

hmmmm......

elle, melle........ eller???

Våler vs Rudskogen........ :rolleyes:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har lagt ut noen bilder av bilen til Pollien på http://www.evo.no - den er bygget med tanke på Silver State Classic åpen vei racing på avstengt gate. Dette innebærer at han kjører med fire trinns automatkasse og ekstremt lang bakaksel for å kunne nå oppimot 400km/t(!) og var vel omtrent ikke ute av andre giret på Rudskogen. Han har vært der før, og kjørte da en leid Viper med et snitt på 159mph http://www.silverstateclassic.com/Results-00-may.htm

Motoren er på 9,0 liter og helt i aluminium med tørrsump. Det er Autronic motorstyring på den, som han har mappet selv i egen bremsebenk, og denne styrer lystgassanlegget når han kjører med det - kan feks aktivere lystgassen når bilen når en gitt hastighet.

Som Era sier, kjørte han ikke med lystgass på Gatebil - flasken var tom og uansett var det festet som begrenset kjøringen, ikke mangel på muskler.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Hot Rod

Hvis du fortsatt sliter:

I bladet Wheels er det alltid en annonse for et firma som reklamerer med at de skaffer radiatorer til gammelbiler OG at de lager på bestilling. Husker ikke navnet på firmaet, men hvis du snik-titter i et Wheels på Narvesen finner du det sikkert.

Takker for tipset.

Men ny radiator ligger hjemme i stua men jeg fikk lima den gammle så den blir stående i ut året.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg gadd ikke lese alle postene, så hvis noen har nevnt det før, beklager jeg....:

Andersens radiatorservice i enebakkvn... Gamlebyen i oslo, inn fra st. halvardsgt... han ordner den radiatoren for en slikk og ingenting... han fiksa min en gang for latterlige 400,-

ps: Jeg jobber i viking... kjører nesten klin makan bil som på bilde, men min er litt kulere da...

You only live twice

Lenke til kommentar
Del på andre sider