Gå til innhold

coilover settet fra kaplhenke, er det bra?

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som jeg forstod ut av annonsen der, så kan man bruke vanlige dempere..

 

Men hvordan er det med festene opp i støtdemper tårnet da? Er det meningen at man bruker orginale der eller?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser slik ut,fjærskåla i toppen foran er iallefall identisk med den sam selger.

 

Var lite å justere på bak da...

 

Er vel fremme det er det største problemet å få laft nåk vel? hehe..

 

Og hva er foresten forskjellen på de tre alternativene du kan velge mellom?

 

- Coilover Hardware + springs

- Coilover w/cores

- Coilover without cores

 

Hva er forskjellen på disse? :) Forskjellig pris også.. hehe

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel fremme det er det største problemet å få laft nåk vel? hehe..

 

Og hva er foresten forskjellen på de tre alternativene du kan velge mellom?

 

- Coilover Hardware + springs

- Coilover w/cores

- Coilover without cores

 

Hva er forskjellen på disse? :) Forskjellig pris også.. hehe

 

 

ikke enig i det men.Er lettere å finne fjærer ifra en annen bil å montere bak da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilover w/cores: dette er på en måte pant. da vil de ha inn gamle fjærbeinet ditt.

 

coilover without cores: da lever du ikke tilbake gamle fjærbeinet men da må du betale 100 dollar mer tror jeg det er på den siden.

 

den øverste er mulig du bare for kjøpt delene og fjærene og lage selv ser det ut som :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilover w/cores: dette er på en måte pant. da vil de ha inn gamle fjærbeinet ditt.

 

coilover without cores: da lever du ikke tilbake gamle fjærbeinet men da må du betale 100 dollar mer tror jeg det er på den siden.

 

den øverste er mulig du bare for kjøpt delene og fjærene og lage selv ser det ut som :)

 

Men står noe om å sende støtdempere til dem også, er det noe man må modifisere på støtdemperen også da? Korte inn eller noe?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men står noe om å sende støtdempere til dem også, er det noe man må modifisere på støtdemperen også da? Korte inn eller noe?

 

Adjustable height that is compatible with your existing dampers

 

Det vil da si at du kan bruke de demperene du har idag.. (Jeg forstod det slik iallefall)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår