Kim-s Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Joiner jeg, så jeg får testa fotoskillsa mine =P, Skal se om jeg får med en bil eller to. sender pm til hauhke eller hva hun heter, om det i morgen i såfall Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Bare å sende PM te meg "hva hu enn heter" :D:D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Med mindre jeg er syk etter 28. mai er jeg nok med... Det var jo moro forgje gang - og det var på vintern i ett p-hus så forutsetningene er jo endel bedre nå. Hvis du er syk etter 28. mai er ikke det noe problem. Du har jo 11 måneder å komme deg på...hvis det blir samme treff 29. april neste år også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvis du er syk etter 28. mai er ikke det noe problem.Du har jo 11 måneder å komme deg på...hvis det blir samme treff 29. april neste år også ;-) Kommer du da? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Skal ikke se bort i fra at jeg tar en tur, vil gjerne lære mer innen foto. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Kommer du da? Væravhengig. Orker ikke kjøre til Gardermoen uten frontrute hvis det regner eller er bikkjekaldt. Da blir det i så fall i :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Vi tar værforbehold selv ! Striregner det osv, så blir nok mest sannsynlig treffet avlyst :) Men vi håper på bra vær :D:D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 da har jeg ordnet så vi får en vaskeplass inne på området. så skal jeg ordne med et parr bøtter. bare og ta med seg en svamp og utstyr etter egne ønsker;) 30kr per bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvis du er syk etter 28. mai er ikke det noe problem.Du har jo 11 måneder å komme deg på...hvis det blir samme treff 29. april neste år også ;-) Se der ja :P Jeg mente selfølgelig 28. april ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Håper folk er keen på å komme ! Hvis noen vet om noen med fet bil, SPRE ryktet :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Håper folk er keen på å komme ! Hvis noen vet om noen med fet bil, SPRE ryktet :D Hva regner du som fet bil da ? Vi (NSK) hadde banedag på Rudskogen i dag. Var endel fine/fete biler der etter min mening :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hva regner du som fet bil da ?Vi (NSK) hadde banedag på Rudskogen i dag. Var endel fine/fete biler der etter min mening :-) Tja, ikke en kliss orginal civic for eks? Enkelt og greit, en bil du ville snudd deg etter på gata ?! :) Hjalp det ?:D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Tja, ikke en kliss orginal civic for eks? Enkelt og greit, en bil du ville snudd deg etter på gata ?! :) Hjalp det ?:D Javisst :) Hadde glemt at det er banekjøring på Gelleråsbanen Karlskoga i helgen, så mulig jeg drar dit. Men drar bare om jeg får satt i et annet sete i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 kanskje man tar turen! hadde vært gøy hvertfall! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Whii! :D Kanksje man skulle tatt en tur, siden man slapp unna førstegangstjenesten og har nytt kamera som ikke helt har blitt testet ordentlig enda! Når regner folk med å være der da? 10 eller? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg