haukhe Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Whii! :D Kanksje man skulle tatt en tur, siden man slapp unna førstegangstjenesten og har nytt kamera som ikke helt har blitt testet ordentlig enda!Når regner folk med å være der da? 10 eller? Bare å ta turen innom :D gjerne hvis du har litt spess bil og om du har kamera du vil lære mer av :D Er bare morro å hjelpe / få nye tips og triks fra hverandre :D Samt at dette kan bli litt sosialt ;) max_senk og jeg er der vel litt føre 10, siden vi skal arrangere dette ! :) Fint om folk begynner å ture innover i 10 tiden hvertfall ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Biler som kommer, som har sendt meg en PM / mail ! : Denne S6'en ser ikke sånn ut lenger:P men hadde ikke no annet bilde Det er også folk som har sendt meg mail uten bilde, så jeg oppfordrer folket til å sende bilde med :D Disse tre er også meldt seg på, men hvordan de blir prioritert ute på banen er enda uvisst. Dette er ikke noe slemt ment eller hva jeg skal si, men med hensyn på plass der inne og da inspirasjon. Men noen bilder blir det nok uansett ! :) Er masse plass utenfor også, med mange kule spots! :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Nice nice nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Mye bra biler her! Sku ønske je kunne kommet, men når bilen itte går blir det vanskelig. Hvis det blir et treff til senere på sommern er jeg med da. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jeg kommer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trust69 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hehe, jeg har ikke sendt inn bilde, men det kom da opp der fordet da! ;) Blir en lang dag for å si det sånn... Mulig dama må kjøre bilen opp... Skal jo kjøre russ til langt på mårran... Huff... Siter Slapp av, ALLE får... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hehe, jeg har ikke sendt inn bilde, men det kom da opp der fordet da! ;) Blir en lang dag for å si det sånn... Mulig dama må kjøre bilen opp... Skal jo kjøre russ til langt på mårran... Huff... Så er det no jeg som har tatt det bildet da ;) hihi! Håper èn av dere kommer med bilen hvertfall :D Tror nok du er litt sliten etter russekjøring :P hihi! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Usikker på om jeg kommer, er liksom ikke motivert for tiden.. :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Usikker på om jeg kommer, er liksom ikke motivert for tiden.. :( Blir motivert med mange fotospirer da :D Come oon ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Usikker på om jeg kommer, er liksom ikke motivert for tiden.. :( Du jobber for mye med Sirævvan din, kom hit så skal du få deg en smekk, så tenker jeg du er tilbake i gamet:deng Mannen med ponnien vet alltid råd - hvis du er i tvil. *<- intern* - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hallois.. så var det meg og detta med og legge inn bilder da..meg+data=øøøh.. så derfor gjør jeg det enkelt og spørr pent her.. er det noen mulighet for at jeg kan få noen bilder av dere visst jeg tar med bilen min? (siden jeg ikke klarer og legge inn bilder så gir jeg en direkte link..) http://www.driftextreme.piczo.com hadde vært kult og fått bilder av greia uten at det er masse røyk rundt den:) håper på et postitivt svar mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hallois.. så var det meg og detta med og legge inn bilder da..meg+data=øøøh.. så derfor gjør jeg det enkelt og spørr pent her.. er det noen mulighet for at jeg kan få noen bilder av dere visst jeg tar med bilen min? (siden jeg ikke klarer og legge inn bilder så gir jeg en direkte link..) http://www.driftextreme.piczo.com hadde vært kult og fått bilder av greia uten at det er masse røyk rundt den:) håper på et postitivt svar mvh stian Tja, var vel deg jeg snakket med idag på banen (Rudskogen) ? ;P SEFF kan du komme :D ;) Slenger deg med på lista ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmreNSX Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Da kommer jeg oppover med nsx'n litt utpå dagen på søndag! :) Siter Acura NSX 91' Civic Type R 08' firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Det blir banekjøring i Sverige på meg. Fikk gjort klar det lille beistet (se7en) i går kveld. Håper dere får et fint treff. Værmelding sier sol og sommer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Det blir banekjøring i Sverige på meg.Fikk gjort klar det lille beistet (se7en) i går kveld. Håper dere får et fint treff. Værmelding sier sol og sommer :-) Takk takk ;) Du får ta turen neste gang det blir holdt noe da vettu! :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg