T_A_H Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hei! Prosjektet går mot slutten, og jeg trenger lakk! ;) Er det noen som tar på seg lakkering? Eller vet om et billig sted? Hørte på G. Løkken, og de skulle ha 25- 30 000 for lakkering av et ferdig sparkla Golf skall :knock: Er ute etter noe billigere, da den leveres ferdig pusset og sparkla. Er prat om en Golf II, 85 mod. Plukka helt ned Utvendig, innvendig og motorrom. Metallic vinrød. Bor midt i hedmark, så helst mellom lillehammer og oslo et sted! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Leverte noen deler på kapp billakkering (litt sør for gjøvik) her om dagen, han skulle ha litt over 3000 for å lakkere frontfanger, grill, skjørter, spoiler og speil (sierra) for meg. Da var prisen inkludert absolutt alt ( var en god del jobb på delene):) skal hente det til uka, så får se hvordan det blir, men det sto noen nylakka biler der, og de så skikkelig bra ut. Fant noe her også: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87932 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 ring hamar bilpleie eller brumunddal autorep, de ordner det sikkert. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Takk for forslag :) Skal ringe rundt å høre litt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg også lurer på det samme. Noen som veit om noen i området rundt Elverum, eller Hedmark som lakkerer for en billig penge? Er snakk om flekklakkering rundt i hjulbuen, rundt tanklokk, langs lister og noen småflekker rundt om kring. Ikke dyrt lakkverksted med kvittering, helst noen som kan ta på seg sånnt på ettermiddagstid.. Jeg tar ikke sjangsen på å svinge sprøyta selv da jeg aldri har gjort det før :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg