TG1 Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 ja,så du hadde annen frontfanger... så ikke så verst ut :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Da sier vi 20.30 da! Jeg har nå editert første posten! Ps: Chatting har vi irc, msn etc...evt streetmeet til :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Mi bi there! Skal se om jeg får dratt med noen herrifra.. kan bli vanskeli.. farlig å dra utom komunegrensa.. huff esse.. mange farlige folk der.. men men.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Whoa! Nice initiative ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 betyr dette at jeg også må være med eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by @lpher Whoa! Nice initiative ;-) @lpher Kan vi ta det som et ja på at du kommer? :) Originally posted by mr2chrisbetyr dette at jeg også må være med eller? Jepp, her er det møteplikt ;) Har en kompis med MR2 på gli med å komme også! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Ost Jepp, her er det møteplikt ;) Har en kompis med MR2 på gli med å komme også! Vi får se...kjærringstyrt jeg vettu... :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 jeg kommer i en nydelig passat importert fra tyskland.. ahh sann kjøreglede! tilogmed en litt spesiell versjon nemlig "coupe" utgaven som er vrien å få tak på i norge... (min er 2 dørs aka upraktisk) hihi seriøst dette må være verdens styggeste bil... :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Pudding seriøst dette må være verdens styggeste bil... :D stasjonsvogn utgaven er styggere :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 TG1 har rett :D Pudding: Hvis du vil kan vi jo kjøre i kolonne til IKEA ;) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 TG1: altså jeg har COUPE av den bildet er feil dermed mangler den noe bak og ser strekt ut altså enda styggere enn stasjonsvogna! w00t w00! men nå skal jeg ikke fylle opp denne tråden mer med svada hehe vi kan sikkert kjøre kolonne Ost, men fra hvor? :P møter nok bare opp litt før tiden med videokammen jeg :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by @lpher Vi får se...kjærringstyrt jeg vettu... :D @lpher Som om DET er noe nytt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Ost Jepp, her er det møteplikt ;) Har en kompis med MR2 på gli med å komme også! Vel.. jeg kan ikke se noen grunn til å IKKE komme, så.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by funkes Vel...etter mye mas fra Ost her på forumet, ble vi enige om at jeg måtte lage en tråd om et streetmeet i Trondheim! Prøver å få samlet en del folk på Ikea i Trondheim fredag 17.10 kl 20.30! Altså, neste fredag! Hvis det er interesse for dette er det bare å møte opp! Og gjerne ta litt initiativ selv til å få med folk! Tror dette kan bli bra, selv om det er sent på høsten og det aldri har blitt gjort i noe særlig grad oppi her før! EDIT: Først ble det satt 21.30 som tidspunkt! Merk dere at nå er det en time tidligere, altså 20.30! :D Jeg kommer! Tror jeg da! Hvis noe annet ikke kommer i veien, noe jeg tviler sterkt på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 spre ordet om dette da og ønsk litt varme i været... :) det er bare en ikea i trondheim right? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg