Gå til innhold

Streetmeet i Trondheim

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

Vel...etter mye mas fra Ost her på forumet, ble vi enige om at jeg måtte lage en tråd om et streetmeet i Trondheim!

Prøver å få samlet en del folk på Ikea i Trondheim

fredag 17.10 kl 20.30!

Altså, neste fredag!

Hvis det er interesse for dette er det bare å møte opp!

Og gjerne ta litt initiativ selv til å få med folk!

Tror dette kan bli bra, selv om det er sent på høsten og det aldri har blitt gjort i noe særlig grad oppi her før!

EDIT: Først ble det satt 21.30 som tidspunkt! Merk dere at nå er det en time tidligere, altså 20.30!

:D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TG1

skal se om jeg gidder å komme.. .men synes 21.30 er litt i seineste laget å begynne,ja!

hva med 7-8 tida istedet? (på kvelden,ja :D )

eller,er vel avhengig av at parkeringsplassen er "tom" også...

Ja, det er akkurat det som er problemet!

Jeg kan iallfall ikke komme på en stor plass, som er afsfaltert, der vi kan møtes noe tidligere! Men for all del, kom med forslag :D

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Ja, det er akkurat det som er problemet!

Jeg kan iallfall ikke komme på en stor plass, som er afsfaltert, der vi kan møtes noe tidligere! Men for all del, kom med forslag :D

Hmm, ifølge dama di har du ikke noe problem med å komme... det var heller tvert imot, du kom alt for lett

Men fra spøk til aloe vera

Jeg kommer!

edit:

Etter å ha lest denne posten i en langt mere mere våken tilstand, må jeg bare få si at jeg tar avstand fra alt som står i den, bortsett fra den delen om at jeg kommer på treff.

Makan til dårlig humor da...

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

Tombra: lurer på om jeg møtte bilen din på elgesæter idag... ligna ihvertfall! ;)

Kan stemme det ja, har annen framfanger en den på avataren nå da. Men det var nok min, ikke mange som ligner!

20.30 er bedre ja! Håper jeg får til å komme, morro å treffe folk fra forumet!

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider