TG1 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Pudding det er bare en ikea i trondheim right? yess! Leangen is the place! Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Pudding spre ordet om dette da og ønsk litt varme i været... :) det er bare en ikea i trondheim right? Det er vel bare en IKEA i hele midt-norge, såvidt jeg vet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 bump pga Det er i dag! :D :D blir vel mørkt som fy og kalt... jaja blir vel no liv fordet Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Jaa kom alle sammen :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 noen som knipsa bilder da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 har litt video men regn på kamera regn på linsa vind på mic'en og nedkjølte fingre og mørkt gjorde at det ikke ble allverden hehe kommer etterhvert på mediaforumet når jeg får til noe.. :D jeg fikk hilst på mange sier meg selv personlig happy oppmøtet var jo faktisk dugelig også! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Video!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 noen som knipsa bilder??? Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 hvordan bil kjører du BRG ? :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Nå suser jeg rundt i en Vw Transporter. Men når sola skinner så er det en Mazda Mx5 Var på treffet med en Ludde og mazdan Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Hallo! Blir d noe video eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Lå vel en video på media-delen. Ost som brummet litt:cool: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg