Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 GTI 16v TURBO rev.2

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

Starter like greit en ny tråd jeg! ting har utartet seg siden jeg startet den forrige tråden med prosjekt!

 

uansett. har nå fått et nytt karosseri som jeg skal bygge videre på!

 

karrossen er i GOD forfatning,svært lite rust, bare litt i bakre/indre hjulhus bak begge sider! men det er greit!

 

Karrosen (dette har jeg blitt fortalt, men vet ikke om dette er sant helt enda, da ikke alle papirer er helt i boks)

 

golfen er 90 mod GTI TURBO, er det jeg har blitt fortalt

 

skal være 1 av totalt 15stk i norge som er "trimmet" ved ankomst til norge av Mikkelsen's.

var et "oppgitt" prosjekt, som jeg kjøpte skallet av i dag for den nette sum av. 1000,-!

 

Om noen har info ang disse mikkelsen's turbo GTI'ne så ønsker jeg dette velkommen!

 

uansett, her er noen bilder av "skjønnheten" .. ser ikke så bra ut, da det mangler en del deler! sånn som at det ikke finnes understell. mangler panser, frontrute og interiør! men helt greit. var på jakt etter et godt utgangspungt så da er det OK for meg :)

 

åja.. bildene ja.. er jo det dere vil se. crappy bilder, hadde bare med mobilkamera! men blir bedre bilder etterhvert

 

DSC00256.JPG

 

DSC00257.JPG

 

DSC00258.JPG

 

DSC00259.JPG

 

DSC00260.JPG

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har man vært en kort tur nedi værste idag. fått bilen på bukker og sett litt nøyere på den! er noen små bekymringer, men regner med at det går bra :)

 

her er "bekymringene"

 

rusta i bakre hjulbue høyre side:

DSC_3629.jpg

 

rusta i bakre hjulbue venstre side:

DSC_3634.jpg

 

Rust i oppheng? til tank:

DSC_3631.jpg

 

Rust/utbytta del i A-stolpe venstre side, blir å bytte ut dette da det ikke er helsveist og har gått rust i dette:

DSC_3635.jpg

 

DSC_3636.jpg

 

Rust i bunn av a-stolpe venstre side:

DSC_3637.jpg

 

Ut i fra dette så ser karossen relativt grei ut! ikke noe store greier i grunn!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bobla i bakgrunnen er en 56 oval :) som det pusses på for harde livet slik at vi får kasta på den litt lakk :) den blir.. GUESS WHAT! SVART! :) haha

 

uansett.. har en del jobb foran meg, men ser ikke på det som noe problem da! bare ser fram til det jeg!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår