T_A_H Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Flere som ser fram til vinteren og en ny snowboardsesong? :D Kast gjerne ut bilder fra forrige sesong, så ventetiden blir kortere :D Et par bilder fra Påsken.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 *hoppe i stolen* Finnes ikke noe bedre enn offpist i løssnø med sol :D :D <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 kjøre twintip jeg men.. er så jævlig digg å kjøre i laussnø^^ tungt, men fryktelig artig. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 er ikke tungt bare det er bratt nok! ;D Men vær forsiktige folkens.. Jeg ødela knea mine når jeg var 17 på snowboard..! =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg ødla nakken min på ski når je var 12.:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Jaaa! Jeg er litt av en snowboardklovn i dén forstand at jeg har lett for å klovne det til. Jeg synes likevel det er knallmoro å holde på med snowboard, og god mosjon er det óg. Det er kun én ting i vinterhalvåret som overgår dét å renne ned ei stupbratt fjellside på ei dødsfjøl, og det er turen opp dit på snøscooteren! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Du har jo the good lines rett utenfor døra og, du Øyvind! ;) Ingenting som å kjøre i alpint terreng:D Bra folk liker off-pist her ;) Syns det er det artigste selv! (og park da...) Blir en tur til stryn om noen uker også :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Gjelder og passe seg, ja! Ryggskinna har reddet ryggen min et par ganger i år!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Gjelder og passe seg, ja! Ryggskinna har reddet ryggen min et par ganger i år!!! Ryggskinne og hjelm er jævlig kjekt å kjøre med. Orker ikke tenke på hvor vondt noen av tryna ville vært uten. Har kjørt med det så lenge så jeg føler meg naken når jeg kjører uten det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Liker selv å stå på brett... og da utenfor merka løyper ;) Dette er ifra blefjell i påska. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Liker selv å stå på brett... og da utenfor merka løyper ;) Dette er ifra blefjell i påska. Der så det nyydelig ut! Kan tenke meg det er noen fonner i kanten der som det går an å gjøre noe bra i :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ser kaldt ut. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg er også medlem av TwinTip-flokken. Kjørte brett i 7år, men fant ut at jeg ville prøve noe annet. Og vips så vart det planker på meg og. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Sviker =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Vinter er 3 ting for meg,peiskos,kakao,og slumming forran pcen.Ikke noe leking i snøen her,nei! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg