Shellvis Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er det noe einser treff på østlandet snart? Det nærmer seg vår og jeg trenger litt motivasjon for å komme igang med mitt prosjekt som står å samler støv hehe Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er det noe einser treff på østlandet snart? Det nærmer seg vår og jeg trenger litt motivasjon for å komme igang med mitt prosjekt som står å samler støv hehe Ja, det er det. Die Aller Vaerste's vårmønstring den 27 april som i år holdes ved Høyskolen i Ås. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Da får jeg krysse av på kalenderen og håpe på strålende sol :) Spørs om jeg ikke må polere opp Scirocco'n for anledningen hehe Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 spørsmål angående bensinlekasje: har høyst sannsynlig lekasje på røret som går fra b.pumpa og bakover i en kobling og over i slange til en ny pumpe? bak, som igjen fører bensinen framover igjen.....? riktig? kan jeg kutte på det røret som går fra pumpa og sette inn armert bensinslange med klemmer? vil det holde i forhold til trykket på b.pumpa(5bar?) noen andre raske / enkle løsninger? takk på forhånd (trenger sårt litt hjelp!) even m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Slangeklemmer holder fint opptil 7-8 bar hvis det er "mothold/haker" på rørstussen slangen tres på. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 takker... hjelp? hvordan sitter koblingene forresten, er slangen tredd på nippel eller åssen er overgangen fra rør til slange? noen som har skiftet pumpe eller rør som kan være litt behjelpelig? takk even m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hvor kan jeg få tak i skikkelig 80 talls gule H1 pærer? tror disse karene har: Susquehanna Motorsports Home Page Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har problemer med fusking på min C 1.5 når den er kald. Han som hadde den før meg skifta både bensinpumpe og bensinfilter. Noen forslag til hva ellers som kan gjøres? Kan det være noe med forgasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Er det noen som har montert oljepumpe fra en 2L på en 1.8? Har en g60 turbo som muligens trenger ny pumpe, vil isåfall dette være en god løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Har en einser med turbo. Har nettop byttet turbo på den. Problemet er at bilen "hakker" hvis jeg kjører på jevnt lavt turtall. Når bilen blir varm blir den bedre men ikke bra. Når jeg skrur opp turbotrykket på max blir bilen enda verre og begynner å hakke når jeg kommer opp til 4000 omdreininger. Noen som har anelse om hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei det, er vel såvidt det passer inn her. Men siden jeg ikke er medlem av vw audi cluben, må man være medlem for vårmønstringa?. Og er jeg velkommen i en orginal 75` 244, (kankskje jeg tar med lillebroren og , campingtillhengeren). Eller blir jeg bare jaga? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Par kjappe spørsmål. 1. Passer stoler fra tidlig golf 2 i ener golf uten modifikasjoner? 2. Hvis jeg bytter fra 1,5 til 1,6 (fra 2er golf) det er ikke no sånn at e må vise bilen etter det motorbytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Par kjappe spørsmål. 1. Passer stoler fra tidlig golf 2 i ener golf uten modifikasjoner? 2. Hvis jeg bytter fra 1,5 til 1,6 (fra 2er golf) det er ikke no sånn at e må vise bilen etter det motorbytte? 1. Må bytte over mekanismen som låser stolen da den er på motsatt side. 2. Samme blokk og noenlunde lik effekt så nei, men hvorfor ikke putte i en 1,8 90 hk med det samme? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 1. Må bytte over mekanismen som låser stolen da den er på motsatt side.2. Samme blokk og noenlunde lik effekt så nei, men hvorfor ikke putte i en 1,8 90 hk med det samme? Takk for raskt svar :) Neisj en kompis har en kræsja golf 2 med bra motor og interiør som e får for så og si ingen ting så tenkte det var en grei løsning. Måtte man gjort no mer endringer for å sette inn en 1.8 liter da? og måtte dette i så fall godkjennes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserstein Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Ang seter ifra golf to, så er det slik at man egentlig bare kan bytte om på sidene; Altså H.stol på venstre side, og venstre stol på H. side. om man skal gjøre dette skikkelig kan man òg bytte om ryggen V.rygg på H. Side, og omvendt. (Gjelder 2 dørs,med vipp på ryggen. Da får du vippemekanismen ut mot døren.) Jeg har nett montert corradoseter i Golf 1, og er hvertfall slik jeg skal løse problemet med låsingen. Ifra corrado må jeg òg sikkert slipe av litt på festene i bak-kant,da det kan virke som at skinnene er litt smalere i Golf enn corrado. Tror golf 2 er rimelig likt. Siter - Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline - Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt) - Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg