drturbo Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Men Caddy er jo ikke en vind??? eller...."varme caddy vinder strømmer over østlandet og gir god kornavling i år" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Halla.. har sett litt på cab i det siste.. hva er en ok pris for en helt grei cab? (var foresten å så på en 1.8l cab i porsgrunn i går.. makan til drit bil.. ligger på autodb til 25k.. gubben kasta til og med sneipen på bilen mens vi sto der..wtf skjer med bilselger?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Golfen er jo oppkalt etter strømmen. Mens Caddyen ser på Golfen som en som spiller golf. Og derfor kan Caddy bære ting. :blah: Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Halla.. har sett litt på cab i det siste.. hva er en ok pris for en helt grei cab? (var foresten å så på en 1.8l cab i porsgrunn i går.. makan til drit bil.. ligger på autodb til 25k.. gubben kasta til og med sneipen på bilen mens vi sto der..wtf skjer med bilselger?) Nå er det nok OT i denne tråden... Prisene varierer veldig på Cab. du kan få et greit eksemplar fr 15 lapper og oppover... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Når det gjelder å få ut en frontrute er sparelspader og masse tålmodighet trikset. Jeg har tatt ut tre ruter uten å knekke noen. Da har jeg ikke tjuvtrent på 20-30 ruter først. For å få de inn legger du en solid ledning i sporet der den skal ligge mot karossen, la ledningen overlappe seg selv underst og sett denne delen på plass først. Deretter lar du en kompis presse langs kanten på ruta mens du trekker tråden ut for å få pakningen over kanten. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hei igjen.. har enda ett spørsmål jeg.. vært å kikka litt på cab i dag se.. så jeg lurte på noen ting.. for det første: går atsà mine på caben? (8x13" et1) og for det andre, vill det se bra ut med så små felger på caben? du hakke noe bilder eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hei igjen.. har enda ett spørsmål jeg.. vært å kikka litt på cab i dag se.. så jeg lurte på noen ting.. for det første: går atsà mine på caben? (8x13" et1) og for det andre, vill det se bra ut med så små felger på caben? du hakke noe bilder eller noe? De er nok noe brede, og 13" på Golf 1 er litt smått siden du må senke no sinnsykt for at det skal se bra ut... Vet ikke hvordan felger du har sett på jeg? Ats classic? De får du i 15" også... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hei igjen.. har enda ett spørsmål jeg.. vært å kikka litt på cab i dag se.. så jeg lurte på noen ting.. for det første: går atsà mine på caben? (8x13" et1) og for det andre, vill det se bra ut med så små felger på caben? du hakke noe bilder eller noe? Som Polardego sier må det senkes til det ubrukelige for å få dette til å se vettugt ut. De vil også stikke noe utenfor med så lavt et (uavhengig om de er et 1 eller 10. Men bortsett fra dette passer de fysisk på bilen. Men det blir skikkelig tyskerstuk om du hiver de på da.. ned og ut ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hmm.. ok, takker for svar:) ja polardego det er Ats classic jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei, super tråd:) Lurer på hva dere anbefaler til å fjerne sotfilm med? har skaffet meg en 82mod golf. så skal jeg fjerne sotinga.:P geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei, super tråd:)Lurer på hva dere anbefaler til å fjerne sotfilm med? har skaffet meg en 82mod golf. så skal jeg fjerne sotinga.:P geir Bruk et barberblad for å løsne filmen, gjerne varm opp med varmepistol... Om det sitter lim igjen så bruk enten vasketynner eller sitrus-rens... Om det sitter skikkelig er det en møkkajobb... :peace: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Enkeleste måten fått montert diesel turbo i einsern? Kan jeg bruke golf2 motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Enkeleste måten fått montert diesel turbo i einsern?Kan jeg bruke golf2 motor? Ja, du kan bruke er Golf 2 TD motor... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Passer innsug og eksosmanifoil om ein annen på 1,8 gti og 1,5l tenker da litt på når golfen min skal eu godkjennes om eg då kan bruke 1,5l innsug og tilhørende gasser på 1,8en .står nå dobble webere på ein 1,8 gti men siden bilen bare er godkjent som 1,5cl så frykter eg problemer med eu godkjenninga vis de dobble gasserne står i. vil det i det heletatt fungere.? takker for svar Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vil en motor fra Golf 2 passe bolt-on i en Golf 1? Hvis ikke, er det motorfester osv. som vil være problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg