Polardego Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vil en motor fra Golf 2 passe bolt-on i en Golf 1? Hvis ikke, er det motorfester osv. som vil være problemet? Golf 2 motoren (Såfremt det ikke er 1.1 eller 1.3) passer rett i Golf 1. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hei. driver jo å pusse opp en einser, men da jeg skrudde av toppdekslet. fikk jeg et sørgelig syn. toppdekselpakninga var helt sarv. vet dere hvor jeg kan få tak i en ny?? det er en 1976 1.3 L Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Møller har jo. Mekonomen ol sjapper har også. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hei. driver jo å pusse opp en einser, men da jeg skrudde av toppdekslet. fikk jeg et sørgelig syn. toppdekselpakninga var helt sarv. vet dere hvor jeg kan få tak i en ny?? det er en 1976 1.3 L Da lurer jeg på hvilken motor du har for 76 ble ikke levert med 1.3 orginalt. Men har du 1.3L`en som ble levert fra 79-83 med motorkode GF så får du ny pakning på vag til under en hundrelapp Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ja æj fant ut det i dag. han solgte mæj bilen sa det var en 1,3 men det er en 1,1. men fikk bestilt pakkning i dag da så. men takk for svaret. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det er altså mulig å be dere om å legge sammen en einser slik f.eks jeg vil ha den osv og så deretter betale dere? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ble vist mye cab mas på meg nå. Men, skal avgårde å se/muligens kjøpe ener cab i morra. Hvor er det vanlig at bilen ruster? Noen plasser det ruster mer en andre? Det er en 82 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ble vist mye cab mas på meg nå. Men, skal avgårde å se/muligens kjøpe ener cab i morra. Hvor er det vanlig at bilen ruster? Noen plasser det ruster mer en andre? Det er en 82 mod Jeg har en 82 cab som selges billig. Trenger litt jobb men alle delene medfølger Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Får den andre også billig. Så står den bare ca 1time herfra. Men om du har den fangeren som hører til karman(eller hva det het) så kjøper jeg gjerne den. Følger bare med skjerm breddere og "skjørt/kanal list" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det er altså mulig å be dere om å legge sammen en einser slik f.eks jeg vil ha den osv og så deretter betale dere? Japp, det er mulig... Men vi ser an hvert enkelt prosjekt... Orker ikke en Kermit til for å si det sånn... alacocaina Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Prøvde å finne noe stoff om Kermit, men jeg fant dessverre ikke noe , død link på siden deres (dav.no) , og ingenting på forumet :( Er Lusa til salgs? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Prøvde å finne noe stoff om Kermit, men jeg fant dessverre ikke noe , død link på siden deres (dav.no) , og ingenting på forumet :( Er Lusa til salgs? Nei, ikke det jeg vet. Lusa er Nina Marie sin bil. Vi har klar en 79 Gplf Diesel til helga. Vet ikke om det er noe til deg.. Men jeg må jo spørre deg hva du regner med i pris? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg er villig til å betale veldig mye om jeg får en golf slik jeg vil ha den når den tid kommer.. :) Er bare 16, så jeg kjører rundt på lettsykkel.. :) Dere hører nok fra meg om et års tid :p Hvor er det dere holder til ? Drøbak? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg er villig til å betale veldig mye om jeg får en golf slik jeg vil ha den når den tid kommer.. :) Er bare 16, så jeg kjører rundt på lettsykkel.. :) Dere hører nok fra meg om et års tid :p Hvor er det dere holder til ? Drøbak? Og hvor mye er veldig mye? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 opptil 60k tenker jeg, vil si det er veldig mye for en einser Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg