smallboy Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Halla gutter... Long time osv.. Har to biler som skal vrakes nå.. DGS og den grønne substitute delbilen er nå bestemt vraket i løpet av uka. Hvis det er noe dere kunne tenkt dere å ha er det bare å bare å skrike ut.. stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Halla gutter... Long time osv.. Har to biler som skal vrakes nå.. DGS og den grønne substitute delbilen er nå bestemt vraket i løpet av uka. Hvis det er noe dere kunne tenkt dere å ha er det bare å bare å skrike ut.. stian Stikker utom en tur og tar en kylling til uka jeg... Lenge siden nå.... :hailvw Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 driver å skal kjøpe meg gewinde.. men sliter litt med å velge.. er ute etter noe relativt billig , max 5000kroner.. Noen forslag? eller noen som har ett brukt? forresten er dette noe? http://duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1269290 har også sett på autospar sitt jom sett til 5200kroner... hilsen even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjbakk Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg felger til min Einser ATS Classic 9,5 x 13 Bak og 8 x 13 foran. Bare lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dekk til grom felgene?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg felger til min Einser ATS Classic 9,5 x 13 Bak og 8 x 13 foran. Bare lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dekk til grom felgene?;) Hør med Smallboy du ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 dere har ikke noen orginale corrado felger liggende?? eller noen andre brukbare felger?:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg felger til min Einser ATS Classic 9,5 x 13 Bak og 8 x 13 foran. Bare lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dekk til grom felgene?;) hva slags dim tenker du a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 dere har ikke noen orginale corrado felger liggende?? eller noen andre brukbare felger?:D Har ikke noe superspennende inne nå... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 driver å skal kjøpe meg gewinde.. men sliter litt med å velge..er ute etter noe relativt billig , max 5000kroner.. Noen forslag? eller noen som har ett brukt? forresten er dette noe? http://duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1269290 har også sett på autospar sitt jom sett til 5200kroner... hilsen even anyone????? lurer også på om det er noen som har skiftet taktrekk(med takluke) i golfen sin, i så fall hvor vanskelig er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjbakk Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hva slags dim tenker du a?? Vet nesten ikke, men har hørt at d finns 195/45R13 til og ha foran og 225/50R13 for å ha bak..:) Har du noe bedre forslag?:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 anyone????? lurer også på om det er noen som har skiftet taktrekk(med takluke) i golfen sin, i så fall hvor vanskelig er det? vmaxx fra eycandy skal være stivt og fint=) koster rundt 5 lapper=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 vmaxx fra eycandy skal være stivt og fint=) koster rundt 5 lapper=) okey.. takker.. psst: noen som har ei rustfri sjåførdør til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 har sett lit på disse men vet liksom ikke så mye om slikt. og da lurer jeg på om noen har noen erfaring fra Volkswarenhaus angående besilling og frakt osv.eller som det har byttet til http://www.typ-17.de/.?? disse koster da 3050,- uten frakt og slikt. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Skulle fått til en gruppebestilling på de der;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 jepp det va en god idet!!! men vet da ikke hvordan di er da?? men om det er stor interesse for det så må man no kunne lage en gruppe bestilling.:happyhappy: Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg