Cris Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 okey.. takker.. psst: noen som har ei rustfri sjåførdør til salgs? Jeg har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg har! you got pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 har kjøpt ny taklukelist på møller i dag og skal trolig skifte den i morra. Ønsker noen tips og råd til å ta ut og sette inn takluka!? aldri gjort det før! hilsen even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 JEg har en golf1 1,5l som jeg har en weber 32/34 som jeg skal ha på. Jeg sliter litt med tilkoblingene...... noen som har litt peiling på dette? Takker for alt av forslag og tegninger:D haster:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 weber 1,6L lurer jeg også på kor hen jeg kan få takk i??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei DAV! Jeg lurer litt på forskjellig om Golf 1 Cabriolet.. Hvilke motorer ble de levert med? Hva er vanlige feil på disse bilene? Er de vanskelige å skru på? (Antar det er lett å skaffe deler..) Ville dere i DAV anbefalt Einser Cab som første prosjekt til noen? Hilsen KristianG Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei DAV! Jeg lurer litt på forskjellig om Golf 1 Cabriolet.. Hvilke motorer ble de levert med? Hva er vanlige feil på disse bilene? Er de vanskelige å skru på? (Antar det er lett å skaffe deler..) Ville dere i DAV anbefalt Einser Cab som første prosjekt til noen? Hilsen KristianG 1. Fra 1.6 og 75 HK til GTi på 112 hk 2. Ikke noe mer en vanlge biler, det varierer fra bil til bil 3. Nei, de er enkle å skru på. Golf cab er en fin og kul begynnerbil med mange muligheter. Lykke til. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Okei, tusen takk for svar! (Og takk til Eiriksmil som skrev til meg på MSN) Er det bare meg, eller er utvalget i cabs i Norge veldig lite? De jeg har sett er som regel allerede 'strøken' og koster deretter. Jeg har lyst på et langtidsprosjekt der jeg kan gjøre mye selv. (Har tilgang på sveising og lakk så det er vel ikke noe problem) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 1. Fra 1.6 og 75 HK til GTi på 112 hk2. Ikke noe mer en vanlge biler, det varierer fra bil til bil 3. Nei, de er enkle å skru på. Golf cab er en fin og kul begynnerbil med mange muligheter. Lykke til. Er levert med 1.5 70hk også.... det er delebilen min ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Er levert med 1.5 70hk også.... det er delebilen min ;) Da får man nok masse vind i håret... :partyon: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svartsinn Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har hørt dette er det jeg først og fremst må få til. Sef jobb med bremser, strøm og sånt, men har donor og har god tid.. Er jobben grei? Setter pris på svar!! Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Okei, tusen takk for svar! (Og takk til Eiriksmil som skrev til meg på MSN) Er det bare meg, eller er utvalget i cabs i Norge veldig lite? De jeg har sett er som regel allerede 'strøken' og koster deretter. Jeg har lyst på et langtidsprosjekt der jeg kan gjøre mye selv. (Har tilgang på sveising og lakk så det er vel ikke noe problem) Har et prosjekt til deg, kanskje. '89, grå med clipperkit, litt rust, en liten skade på bakluken og halvferdig motorbytte. 1.6 til 1.8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 En kompis holder på med ett sinnsykt ener-prosjekt med 20V motor og har ett par ting han lurer på; - Hva er bokstavkoden på 5 trinns girkassen 83. mod. GTi ble levert med orginalt? - I hvilke VW biler står det 02A / 02J girkasse? - Hva er bokstavkoden på girkassen til en Golf 3 GTi 16V? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Skal montere en 40mm(en stk dobbel) forgasser på en 1,6l motor..noen som vet hva som kan brukes av innsug?og evnt hvor man får tak i ett? Takk! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 En kompis holder på med ett sinnsykt ener-prosjekt med 20V motor og har ett par ting han lurer på;- Hva er bokstavkoden på 5 trinns girkassen 83. mod. GTi ble levert med orginalt? - I hvilke VW biler står det 02A / 02J girkasse? - Hva er bokstavkoden på girkassen til en Golf 3 GTi 16V? 1:FH,FD på 1.6 og 7G,9A på 1.8 112hk utgavene. 2:02A har golf 3,passat 35i,corrado. 02J er vel golf 4 girkasse 3:CGN,CDA,DPA Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg