rennfahrer Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 spotta denne viperen i Sunny beach Bulgaria! sto utenfor ett luksus/mafia hotell der nede! det var bla cl 63 amg (nyeste karosseriet), flere GL, ML, S, E og ikke minst audi Q7, volkswagen phaeton, adui s8 osv! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Nice. Er det folie eller lakk? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Da får jeg bidra med denne Maserati Quattroporten som stod parkert utenfor Santiago Bernabeu i Madrid (august '07). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Lettere stylet Focus på Silverstone i England (august '05): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Noen bilder fra Paris, desember 04: Fotografert gjennom vinduet på bussen Excalibur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Har visst enda noen flere på lager, her fra Roma sommeren '03. Mikrobil proudsert av Tonino Lamborghini: Jovisst er det en lamborghini og på mange måter en ektere lambo enn dagens, som er eid av Audi, for dette er sønnen til gamle Lamborghini, Tonino heter han, som overtok alt det andre enn biler som faren drev med. Han forsøkte seg også med mikrobiler, slike som denne, en periode, men nå tror jeg han er tilbake på golf carts - i tillegg til alt det andre han gjør. Hilsen JoWiSø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 spotta denne viperen i Sunny beach Bulgaria! sto utenfor ett luksus/mafia hotell der nede! det var bla cl 63 amg (nyeste karosseriet), flere GL, ML, S, E og ikke minst audi Q7, volkswagen phaeton, adui s8 osv! Fet lakkjobb men gruelig på en Viper.. UGH! Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Fet lakkjobb men gruelig på en Viper.. UGH! Nikko=) Tror det er litt av meninga at Det skal være lakkert en "viper" på en Viper?:P Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 det er lakkert ja, og det ser unektelig fett ut i sola! den var bare ùber fet! og hotell vakta sleit med å få folk unna bilen hele tiden!!! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Noen bilder fra Paris, desember 04: Excalibur jeg hadde fin extrajobb for et par somre siden... kjørte bryllup med Excalibur'en som JM Auto i Lillestrøm hadde! G R O M bil å kjøre ass! :D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Haha skulle til å si det, sånn har jo vi hatt i nærområdet :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 spotta denna i københavn :thumb Hadde ikke brukbart bilde av den så fant et på nettet, fakt er at det er samme reg nr på den jeg så som den på bilde Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Fet lakkjobb men gruelig på en Viper.. UGH! Nikko=) Ja, fysj! Men det så litt ut som folie på det bildet der. Syntes jeg skimter noe rødt akkurat i luftinntaket foran forhjulet. Og det hotellet.. Det kan ikke ha vært noe annet hotell enn Dune. Det røde som lå midt på stranda? Bodde på et hotell litt lengre bort når jeg var der nede tidligere i sommer. (Chaika Beach) Utenfor hotellet vi bodde på sto det blant annet en Maybach 57S og en 06/07 S8. Fete traller! Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattern Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Spotta den nye M3 i Sverige! Utrolig rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Litt spottings fra Kiruna, Sverige. :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg