Gå til innhold

FSRs bildetråd: Bilder av bobla (03.06.2008)

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Min debut som fotograf: Gatebil, september '07

Er på ingen måte fotograf, men fikk gleden av å debutere på Gatebil med lånt kamera. Tusen takk til Aleksander for at jeg fikk prøve meg litt. Her er de jeg er mest fornøyd med. Håper de faller i smak :)

fsr_gb_0907_002.jpg

fsr_gb_0907_003.jpg

fsr_gb_0907_004.jpg

fsr_gb_0907_007.jpg

fsr_gb_0907_008.jpg

fsr_gb_0907_009.jpg

fsr_gb_0907_011.jpg

fsr_gb_0907_012.jpg

fsr_gb_0907_018.jpg

fsr_gb_0907_0191.jpg

fsr_gb_0907_0192.jpg

fsr_gb_0907_0193.jpg

fsr_gb_0907_020.jpg

fsr_gb_0907_021.jpg

fsr_gb_0907_022.jpg

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Jeg kommer sikkert til å rappe kameraet til Aleks i ny og ne, men har ingen planer om å gå han i næringen. At bildene ble så bra er like mye hans fortjeneste som min. Jeg skjønner jo ikke bæret av innstillinger etc. Bare trykker på knappen jeg :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å knipse når alt klaffer. Jeg er og en jævel til å knipse når jeg først begynner. Men det tar jo evigheter å lage utsnitt og ev pynte på bildene før de må lastes opp. Det er en dårlig kombinasjon med å være detaljfreak og pedant. Så det blir til at jeg ikke gidder. :D

PS! Veldig bra vinkler, utsnitt og actionshots osv... Hvor ved banen sto du? Mye zoom eller kom du tett på? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bilder!

Hvordan var det å kjøre taxi`en? Blir du den nye faste sjaføren?

Hørte rykter om mye lagg og clutch kick forbud;)

Skal prøve å ikke offtopice så gæli mye, men på Gatebiltreffet i dag på Vinjarmoen, Dokka ble den nye (eller er det flere?) taxikusken navngitt. Grattis! :hellothere:

Ja, også gikk clutchen på taxien da. :fingers: :blah:

Volvo Taxien fikk faktisk dagens fiaskopris! :win :klovn:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider