Dawg Dee-Lux Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Foreløpig samling av bilder fra Gardermoen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Very naaaajs, greeeat success... :) TUSEN takk for hjelpen idag forresten!! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Very naaaajs, greeeat success... :) TUSEN takk for hjelpen idag forresten!! Det var da bare hyggelig det da. Må vel opp på søndag også tenker jeg, dette var jo kjempemorro, og ikke langt borte vekk engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 kule bilder...;) Ingen som har noe film da..?? Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Veldig bra bilder! :) Har du noe fler bilder av den hvite scorpioen? :D Kunne du sendt meg i høy oppløsning? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Veldig bra bilder Dawg Dee-Lux. Lønner seg å være der oppe før det blir mørkt hehe.. Fikk noen bilder men det begynte å skumre når jeg kom. Også sliter jeg med at bildene blir grå når de legger seg på nett. Det er passe irriterende, noen som har no tips for det? Her er det flere bilder: Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Razer: noen som hadde det travelt med å bedekke bilen før avgang? Med reklame.. Mr. Fotograf Trådstarter: Digger det bildet over bana og været. :thumb Ellers kjenner jeg igjen et par biler fra Power Drift, og det er jo bra at folk støtter opp om begge seriene. Det er god sportsånde. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Razer: noen som hadde det travelt med å bedekke bilen før avgang? Med reklame.. Mr. Fotograf Trådstarter: Digger det bildet over bana og været. :thumb Ellers kjenner jeg igjen et par biler fra Power Drift, og det er jo bra at folk støtter opp om begge seriene. Det er god sportsånde. :) Hadde bare et stort hvitt merke:tannløs: Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hadde bare et stort hvitt merke:tannløs: Som jeg klasket på helt skjevt :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Veldig bra bilder Dawg Dee-Lux. Lønner seg å være der oppe før det blir mørkt hehe.. Fikk noen bilder men det begynte å skumre når jeg kom. Også sliter jeg med at bildene blir grå når de legger seg på nett. Det er passe irriterende, noen som har no tips for det? Her er det flere bilder: Jeg syns du fikk mye bra jeg. Det var 30D du hadde ikke sant? Misunner deg det scrolle-hjulet altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Mr. Fotograf Trådstarter: Digger det bildet over bana og været. :thumb Takk, dekkrøyken ligger som en tåkebank i horisonten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Noen få til av de som ble brukbare: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg syns du fikk mye bra jeg. Det var 30D du hadde ikke sant? Misunner deg det scrolle-hjulet altså. Canon 30D stemmer det:) Veldig fornøyd med den så langt. Hadde 350D før jeg kjøpte den i sommer. Må bare finne litt ut av det med grå skjæret. Ser det ikke bare her på min skjerm men også på andre sine skjermer. Kanskje vi sees på søndag om jeg kommer meg opp dit etter jobb. Bil og lappen er dritt å ikke ha gitt hehe. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Mr. Fotograf Trådstarter: Digger det bildet over bana og været. :thumb Helt enig, så VELDIG bra ut! Tenk om det bare hadde vært slikt vær på søndagen;) Hehe, jeje, var jo morro for det:D Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg