arevb Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 :fingers: :fingers: :fatality: :doh :) Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 I bilpleieforumet? Bergensere altså.............. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 bergensere...plagsom - plagsom dialekt...og TIL og med havnet dette i bilpleien! :D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hehe har jo ikke skjedd før i min levetid så må jo få gni det litt inn hos dere andre Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 husk det er jo bare på lån...vi kan ikke være evig egoister heller! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hahaha! Sikkert bra liv der borte ikveld, jeg kan bare forestille meg hvilket leven det blir av en hel by med Bergensere på champagnefylla... :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gleder meg bare til cupfinalen jeg;) Men dette er ganske off topic;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 driver vi med VM i off topic eller, i såfall skal jeg bare ha sagt at "snabb grabbar" er fett bye the way.... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ikke nok med at fotball er totalt uinteressant, men atpåtil er denne tråden postet i bilpleieforumet. Avslutningsvis må nevnes at det allerede er skapt en håpløs tråd om dette i underforumet Stripa: http://www.bilforumet.no/stripa/182372-heia-brann.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gullet er hemme? Nå trodde jeg at noen hadde fått seg en ny forsegler eller voks :( ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Trudde jeg og :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ikke nok med at fotball er totalt uinteressant, men atpåtil er denne tråden postet i bilpleieforumet. Avslutningsvis må nevnes at det allerede er skapt en håpløs tråd om dette i underforumet Stripa: http://www.bilforumet.no/stripa/182372-heia-brann.html Reodor sa det. Fotball er det mest meningsløse som finns. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 HAHAHA, gullet kom til bergen ved hjelp av andre. De klarte liksom ikke å fikse biffen selv.. Det så vi jo alle i helgen... Så den fingern i øveste post kan du vel vende mot deg selv og legge til en :eatme: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 HAHAHA, gullet kom til bergen ved hjelp av andre. De klarte liksom ikke å fikse biffen selv.. Det så vi jo alle i helgen... Så den fingern i øveste post kan du vel vende mot deg selv og legge til en :eatme: Uhm, Brann ledet med 9 poeng før de 3 siste rundene. Hvis ikke det er å fikse gullet selv, så vet ikke jeg. Bør man ha sikret gullet ved pausen om sommeren da? Så hvis RBK ledet med 15 poeng, og tapte en kamp. Så vinner f.eks. Lyn mot Vålerenga (som kunne ta RBK igjen med en sjanse på en halv promille), da har ikke RBK fikset biffen selv, men Lyn? Jaja, you are green with envy! :P :knock: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Bilpleie og Brann er godt for sjelen og sinnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg