Gå til innhold

Spilleren er død, hvorfor?

Ranger emnet

Turbokassa

Anbefalte innlegg

Har du kobla til forsterker?

Fikk overledning på remote kabelen til forsterkeren jeg::

Det tok knekken på min kjære sony spiller ganske kjapt kan du si.

kobla opp forsterker ja, tok den ut ikke lenge før det ble stille.

Overledning?

Har klept av remoten så vidt jeg husker, men det hang igjen en stump ut av spiller da selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garanti er som regel ett år. Reklamasjon er 2 eller 5 år. Det kommer ann på om varen er ment for å være mer enn 2 år. er den det er reklamasjonen på 5 år. Noe en spiller etter min mening er.

MEN, tviler jeg finner igjen kvittering. Så da er man like langt?

Men står jo biltema på den da, så kan liksom ikke få tak i den noe anna sted.. hehe

men aner ikke om det er noen sjanse for å få tilbake noe da.

Gi tilbake spillern få penga kjøp ny et annet sted. Det virker som spillern er gåen.

Å kjøpe bilstereo på biltema er som å kjøpe Gardiner på El-Kjøp.

Elkjøp har råe gardiner de da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantitiden er vel på 2 år og reklamasjon uansett på 5 år, så hvis spiller bare døde plutselig er det bare å ta den tilbake til biltema og få den sendt på service.

Du har vel kvittering regner jeg med? Hvis ikke kan det hende biltema har deg liggende i systemet sitt, vet ikke hvordan det funker der om de registrerer navn og slikt ved kjøp..?

har ikke kvittering, og husker ikke helt, men tror ikke de fører noe navn eller noe, bare vosj gjennom kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gå dit å prøve. ikke noe å tape :D

orker ikke gå, og for kaldt og kjøre, så jeg tenkte jeg skulle ringe å høre med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Du får prova och försöka ta ut cd:n om du kan skruva loss den. För att reklamera varan måste du in med varan i närmaste butikk, annars kan de ikke hjälpa dig. Då får du göra en reklamation och skadeanmälan på plats.

MVh Danijela

fikk jeg som svar, sendte vist feil, til nordic service i stede for varehuset jeg kjøpte den i, menmen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

tenkte jeg skulle si ifra at spilleren funka når den ble koplet til hos biltema, så må bare få sjekka kontakta som skal inn i spiller. hehe sikkert noe ball inni den, evt sikring i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider