Gå til innhold

Spilleren er død, hvorfor?

Ranger emnet

Turbokassa

Anbefalte innlegg

Heisann

Håper det er noen her som kan litt om dette.

Har en radio/cd/mp3 osv. spiller som plutselig ikke er mulig og få starta lengre. hva er galt?

Håper på noen svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, alt er kobla i, og riktig, strøm helt inn i kontakta som man putter inn i spillern. men spillern fyrer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støm hvor?

har strøm helt ut i kontakta som settes i spillern sa jeg jo :P

om det var det du mente.

har ikke målt styrken, da jeg ikke har noe anna en prøvelampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har sikkert sjekka det men vis ikke, sjekk sikringen bakpå spilleren

sikringa er hel og fin den vettu ;D

prøvde å bytte den også, i tilfelle at det var et usynelig brudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på at du skulle måle om det er strøm på spilleren ja :) hvis ikke kan det jo hende spilleren enkelt og greit er defekt..

hvordan spiller?

er ikke sikker hva det heter, men er fra biltema :P

Men sånn her skjedde det, hadde på musikk mens jeg plukka ut inventar i bilen, skrudde den av, gikk og la meg, sto opp. bla bla bla hehe gikk end, tok ut taklapme og taktrekk, satte opp igjen taktrekket pga vi hadde brukt for bilen og jeg ikke viste om det skulløe kastes. og kom på etterpå at ledningene til lampa ikke var isolerte (teipa i enden) men ga faen :P hadde dårlig tid.

Også skulle vi prøve spilleren igjen når vi dro, og så vidt jeg husker har den ikke funka siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så etter mye bla bla bla bla bla så sier du at du bare slo av spilleren og den ikke funka dagen etter? dra på biltema og bytt spillern du.. og ikke ta me deg en ny en.. få tilgodelapp og kjøp gaffateip ellerno :p

ja, for skjønner ikke hva i sakuen taklampa har med spillern og gjøre.

men om jeg ikke har kvitering a?

og er vel 1 år siden den ble kjøpt elns, er ikke for sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...har du strøm på både den gule og røde kabel på kontakta til spiller..?

den ene er til tenning on/off og den andre til konstant strøm og går som oftest på samme sikring som taklys...

virker kupelys........?

har sjekka masse sikringer og sånn. en som hadde gått, men det var til noe helt annet etter hva jeg husker.

Kupelyset er taklyset. Er hvertfall ikke flere lys inni bilen.

Kan hende jeg har blingsa litt, skal sjekke en gang til når bilen kommer tilbake fra motorbytte.

Men spilleren skal jo ikke ryke, sikringa burde hvertfall ryke da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantitiden er vel på 2 år og reklamasjon uansett på 5 år, så hvis spiller bare døde plutselig er det bare å ta den tilbake til biltema og få den sendt på service.

Du har vel kvittering regner jeg med? Hvis ikke kan det hende biltema har deg liggende i systemet sitt, vet ikke hvordan det funker der om de registrerer navn og slikt ved kjøp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider